Wakkere baby

<p>Goedemorgen!</p><p>Ons dochtertje slaapt al vanaf 't begin goed door. Ze is nu 15 weken. Sinds afgelopen week wordt ze elke nacht tussen half 5 en 6 uur wakker. Ze huilt dan niet maar ligt lekker te kletsen. Als ik de speen er in doe valt ze de ene keer meteen in slaap en soms na 5 keer pas.. Iemand 'n idee waarom dit is?! Voorheen sliep ze tot half 8 en moesten we haar wakker maken voor de fles. Groetjes!</p>
 
Ik blijf dit onderwerp even volgen. Onze dochter (ruim 5 maanden) doet dit opeens ook. Voorheen sliep ze van 19.30 tot 07.00 uur en nu wordt ze iedere keer rond 4-5 uur wakker. Speen kwijt. Dan een paar keer terug voor de speen. Vaak slaapt ze dan nog hazenslaapjes tot 07.00 uur. Ze huilt niet, brabbelt wat of moppert een beetje omdat ze haar speen kwijt is.
Wie heeft tips
 
Kan het zijn dat ze het koud hebben? Misschien helpt een laagje extra, een pyjama of lakentje. We zijn laatst toch weer overgestapt op de winterslaapzak, omdat hij in de zomerslaapzak ook 's ochtends wakker werd. In de winterslaapzak slaapt hij nu weer beter. Blijft wel puzzelen met het weer!
 
Ze slaapt al in de winterslaapzak. Met een dun dekentje erover. En vaak verschoon ik haar rond 4 uur ‘s nachts dan heeft ze een volle plas luier. 
Zou het kunnen, last van tandjes? Hoorde dat baby’s in hun slaap daar veel last van hebben. Klopt dat?
 
Terug
Bovenaan