<p>Onze dochter is morgen 6 weken oud en we merkten dat ze sinds kort niet goed meer overdag slaapt in de box. Op advies van het consultatiebureau ligt ze nu op zolder (op onze slaapkamer) in haar wieg, waar ze ook ‘s nachts slaapt. Dit ging gistermiddag en vannacht goed, dus ik hoop dat dat zo blijft en dat ze leert daar ook overdag te slapen.</p><p>nu lees ik alleen dat baby’s van haar leeftijd maar een uur wakker mogen zijn. Hoe doen jullie dat? Ik heb haar nu om 7:00 gevoed (ze krijgt flesvoeding) en na wat knuffelen en dergelijke teruggelegd in bed om nog even te slapen. Ze zou pas om 10:00 of 11:00 voor de volgende voeding komen, normaal gesproken. Als je dan uitgaat van een ochtenddutje van een uur, dus 9:00 weer wakker, zou ze dan na de eerste voeding al een uur wakker zijn voordat ze de volgende voeding krijgt. Dan gaat ze toch over haar wakkertijd heen, en voed je haar niet direct als ze wakker is? Wat is nou wijsheid, hoe doen jullie dat? En hoe lang duurt het ongeveer voordat een oververmoeide baby is bijgetankt?</p>