walgelijk discussies, gegroet.

A

Anoniem

Guest
Beste dames en misschien ook heren,

ik heb hier de afgelopen tijd met veel plezier en soms ook tranen de topics gelezen. Wat ik totaal niet begrijp is dat iedereen als een "bok op een haverkist" zo nodig zijn mening moet spuien op 1 of andere debiel die het er juist om doet om in the picture te komen. Alle het moois wat gepaard gaat met het begin van een nieuw leven wordt hierdoor compleet geweld aangedaan. Door de persoon die zo achterlijk is maar ook door iedereen die zo nodig moet gaan reageren. (aantal reacties van over de 100??? Kom op zeg.... !!!!)

Daar komt bij dat dames die treurig of onzeker zijn misschien maar ééntiende of nog minder van deze aantallen krijgen als reactie. Wat zijn we weer menslievend... kunnen we dan niet beter daar onze POSITIEVE energie op richten en hun wat meer een hart onder riem proberen te steken dan allemaal als een stelletje  sufk... gaan reageren en dan zeggen "oh, wat moeten we hier om lachen". Ronduit triest vind ik het.

Ik wens jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe en wens jullie veel succes met jullie new-born baby's. Voor mij stop hier het forum van Jongegezinnen.nl.

Groeten,
Biggy

Hoihoi

Aan de ene kant begrijp ik je wel, maar aan de andere kant....
Als jij je er gewoon niks van aantrekt is er toch ook niks aan
de hand??
 Ik lach inderdaad ook om de rare discussies en bedenk me
dat het heus ook wel weer op zal houden.

Jammer dat je hierdoor het forum verlaat....
Groet Annet

Jeetje, wat een ergernis...
Je kunt de toppics weggeklikken hoor! Ik geloof dat de meeste toppics altijd nog leuk zijn. En inderdaad het is toch ook om te lachen die heftig toppics en die rare toppics?
Ik lig er niet wakker van

Ik moet even reageren (had vanmiddag al een heel mooi stuk geschreven wordt die niet geplaatst, grrrr)
Ik ben het helemaal met je eens.
Aan het lezen van de stukjes worden ze volgens mij door één persoon geschreven (gezien de slechte spelling). Ik vind het echt zielig en snap dan ook niet dat de redactie niet ingrijpt.
Iedereen is nu alleen maar bezig met die persoon, terwijl het er juist over moet gaan hoe een belangrijk deel van je leven een zwangerschap met anderen gedeeld mag worden.
Zelf zijn wij in januari de trotse   ouders van een prachtig meiske geworden lees hier nog bijna dagelijks mee op het forum.
Heb hier ook goed mijn ei kwijtgekunt (heb vorig jaar na een zwangerschap van 26 weken afscheid moeten nemen van ons zoontje). Heb veel steun gehad aan veel lieve dames. Heeft me ontzettend goed gedaan. En als jullie nu dan al maanden 'achtervolgd'   worden door een en dezelfde mispunt dan vind ik dat erg ziekelijk.
Zo'n belangrijk deel van je leven mag niet verziekt worden door iemand met onmogelijke verschijnselen.
Negeer haar.

En redactie : IK HOOP DAT JULLIE DEZE DAME SNEL VAN HET JONGE GEZINNENFORUM VERWIJDEREN!
Het is het niet waard.
lieve groet,
Anne-Fieke

Hoi hoi

Ik wil je even vertellen dat ik het helemaal eens ben
met je.Ik word er ook niet goed van in de dingen die
er toe doen worden hierdoor toch wel naar de achter
grond geduwd.Alleen ik heb mij voor genomen ze
niet meer te lezen alleen de dingen die ik belangrijk
vindt.Ik lees veel op de maandsite in daar maak ik
toch geen rare dingen mee.Misschien moet je dat
iets meer doen in de rest de boel de boel laten.Gr.
Anita

Hoi, ik ben nog niet helemaal weg maar heb hier ook een onderwerp over geopend een paar dagen terug. Ik ben het helemaal met je eens. Bovendien gaat het niet allen over degene die het doet maar ook over de manier waarop er door de "rest" op gereageerd wordt.

Misschien nog tot ziens op een ander forum?

Groetjes, Annemarie

Terug
Bovenaan