Walgelijk!!

Meiden,

Ik moet het even kwijt. Je word toch gewoon niet lekker als je zojuist weer het journaal kijkt. Weer een of ander gore klootzak die zijn handen niet van kinderen af kan houden. Maar liefst 300!!!!!! minderjarige kinderen misbruikt.

Hoe bestaat het toch, ik kan daar niet over uit. Het maakt me boos, verdrietig en je vertrouwd toch gewoon niemand meer. Waar gaat deze wereld heen zeg???!!!!!!

Hier bij mij woont een pedifiel hij heeft een kleine taakstraf gehad , woont bij een school speeltuin zo eng . Ik ben zelf bang . Ik vindt het ook niet normaal .

Ik had het nog niet op het journaal gezien, maar bah bah verschrikkelijk zeg!! Niet normaal, je wordt er gewoon misselijk van!
En er woont gewoon een pedofiel bij jou in de buurt hmimes?! Daar wil je toch niet over na denken!! Die moeten ze in een hutje op de hei zetten, toch niet in een buurt met een school en speeltuin....sjonge jonge dan vraag je er toch om!!! Een taakstraf, en dan...!!! Zo iemand is echt niet ineens veranderd dan hoor!! Hoe is het mogelijk!

Zoiets als Alcartaz zou een mooie oplossing zijn en de sleutel heel, heel, heel ver weg gooien.
Ik vind echt dat die viespeuken nooit meer vrij mogen komen. Neem nou zo'n Benno L. Toch tè bizar. Dat kan weer echt alleen in Nederland.

O hmimes, wat vreselijk. Je weet het iig maar dat is verschikkelijk. Hoeveel van die zieke geesten zijn er wel niet in de buurt waar we het niet van weten.

Bah, bah, bah!!

Terug
Bovenaan