@ Wanda

Hallo allemaal.

Kan iemand mij vertellen hoe het met Wanda gaat? Ik weet dat ze in het verleden twee kindjes is verloren en ik gun het haar zo dat het goed met haar gaat en met de kleine.

Liefs Petra ( mama van Xiano* )

Hoi Petra,

Wat lief dat je aan me denkt, hier gaat alles momenteel echt heel goed.
Nikki is 14-01-2009 geboren, heeft nog wel met 2 weken in het zh gelegen omdat ze het rs virus en een longontsteking had opgelopen.....

Gelukkig is ze daar enorm goed van opgeknapt en waren we er gelukkig op tijd bij (ze had echt extra  zuurstof nodig).

Maar hoe gaat het nu met jullie?
Was zo geschrokken toen van dat nieuws....
Ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk is, maar wat ik wel weet is dat het ooit wel een plekje gaat krijgen(al heeft dat bij ons wel heel lang geduurd..).

Veel sterkte en liefs Wanda

Met ons gaat het redelijk. Wij proberen alles een plekje te geven. Het gaat niet gemakkelijk maar dat hoeft ook niet. Hier boven zie je het urntje van ons manneke. Als je foto`s wilt zien dan kun je op zijn vlindersite kijken. www.xiano.vlindersite.nl
We hebben heel veel foto`s van Xiano* en daar ben ik heel erg blij mee. Hij is hier in huis constant aanwezig in zijn afwezigheid. Ik vind het leuk om foto`s te bewerken van de kinderen. Ik heb nu ook een leuke foto van Xiano* bewerkt. Het geeft mij een goed gevoel om op deze manier met hem bezig te zijn. Zo hoort hij echt bij het gezinnetje. De andere drie kinderen houden mijn man en mij met beide benen op de grond.

Ik vind het fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie kleine spruit. Geniet lekker van elkaar.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan