Wandelen deze week?

Hi dames,
Ik vroeg me af wat jullie doen deze week met wandelen. Ik wandel elke dag een half uur met mijn zoontje in de reisweg (morgen 16 weken). Ik vroeg me alleen af of het wel verantwoord is om aankomende week met die vrieskou te gaan wandelen. Ik pak hem dik met jasje en extra dekentjes. Ik twijfel alleen of ik als het zo koud is wel moet gaan. Wat doen jullie?
Liefs Rooms

Wij hebben net gewandeld en kwamen veel ouders met jonge kindjes tegen. Als je hem goed inpakt en ervoor zorgt dat er niet te veel wind in de wagen komt moet het prima zijn lijkt me.

Als er geen wind in de wagen komt kan het wel. Ik ging vandaag even boodschappen doen met zoon van 11 mnd in wagen en dat was zelfs voor 5 minuten bijna niet uit te houden. Bij een windvlaag kon ik zelf gewoon letterlijk even geen ademhalen van de kou!! Het is prachtig zonnig weer, maar zoooo koud. Het is de wind die het m doet, dus als je kan zorgen dat die niet bij je kindje komt kan het wel. Misschien met een regenkap werken ofzo?

Ik wandel gewoon. Ik heb een winterpak, mutsje, dekentje eronder en een dubbele over haar heen. Ik heb voor de wind een doukie en eventueel een regenhoes is idd een goede optie.
mijn dochter is 8 weekjes ik haal haar vervolgens lekker warm weeer uit de wagen

Terug
Bovenaan