wandelen met 2 kleine kinderen

Hallo,
Ik vroeg me het volgende af. Ben nu 8 weken in verwachting van de tweede en als de tweede komt is mijn oudste 17 maanden. Zij kan dan al goed lopen maar ik denk nog niet zo lang. Kopen jullie dan een hele nieuwe kinderwagen en zo ja, heeft iemand tips voor goede en fijne merken?? Ik vraag me af hoe dat straks moet allemaal of is et niet zo ingewikkeld??

Groetjes Keesje
 
Hoi Keesje,

Ik denk dat een nieuwe kinderwagen niet nodig is. Misschien een buggy voor erbij, als je bijvoorbeeld met z'n allen gaat wandelen. Maar als je alleen gaat, is een kiddyboard misschien wel wat. Daar kan je oudste dan op staan alstie te moe wordt. Deze zijn in verschillende maten en prijzen verkrijgbaar. Neem je kinderwagen mee als je 1 gaat kopen.
Succes ermee!
Sjoukje
 
Hoi,

Ben nu 12 week zwanger van de 2e en onze oudste zal 19 maand zijn als de 2e komt en feitelijk zitten wij met hetzelfde 'dilemma'.
Ik had maar het volgende bedacht....als ik er even alleen uit wil met de 2 kids, dan gaat de baby in een draagak/ draagdoek (heb zo'n slengdang die je heeeel lang kunt gebruiken en ook direct vanaf het begin al) en de oudste in de buggy en afentoe een stukje zelf lopen
Gaan we met z'n 2'en weg met de kids dan 'gewoon' de baby in de kinderwagenbak en voor de oudste de buggy mee.

Wou er geen tweelingbuggy/ wagen ofzo voor aanschaffen hoor....
Maar je zou hem eventueel misschien ergens kunnen lenen of huren bij de BabyRent als je wel graag eentje zou willen hebben, maar niet wilt kopen?!

Groetjes,
Marije
 
Hoi,

Mijn oudste zoontje zal ook 17 maanden zijn als het tweede er komt, en wij hebben wel een tweedehands duowagen (mountain terrain duowagen) gekocht op marktplaats.

Misschien hangt het ook een beetje van jezelf af. Als je iemand bent die graag op stap gaat met de kinderen, dan lijkt het mij best handig hoor! Zo'n board kan wel handig zijn voor korte afstanden, maar ik denk niet dat ze daar lang op blijven zitten...

Het zijn dure wagens, maar er staan voldoende tweedehandswagens in goede staat op het internet! Als je hem zelf niet meer nodig hebt, kun je hem zelfs gemakkelijk terug doorverkopen.

Succes!

Groetjes, Veerle.
 
Hoi,
als je echt veel wandelt en ook wel langer weg bent dan een half uurtje is een kiddyboard voor de oudste van een maand of 17 nog teveel gevraagd. Mijn zoontje is nu 22 maanden en kan heel goed lopen, maar kleine jongetjes worden ook snel moe. Of willen gewoon niet meer. Die gaan lekker op de grond zitten zo van zoek jij t maar uit.
Ik ga over een week of 6 bevallen, dan is hij bijna 2 jaar. Ik heb een Quinny freestyle 4XLplus ofzo gekocht, kijk maar eens op de website van Quinny. Handige wagen, net zo groot als een "gewone". Je kunt hem voor 1 kind gebruiken maar ook simpel omtoveren tot een wagen waar er 2 inkunnen van verschillende leeftijden. Fijn sturen, grote boodschappenmand en als je bv op marktplaats zoekt oid dan vindt je ze vast voordeliger dan in de winkel. (ik heb toen voor een nieuwe 350 euro betaald, incl. een 2e zitting etc etc.
Ik heb hem al vaak gebruikt in met mijn zoontje en een oppaskindje, ik vind hem ideaal.
 
Terug
Bovenaan