Wandelen met de kleine....

Hallo, heeft er al iemand gewandeld met de kleine??
Dani is 31/12/2009 geboren, 2wk te vroeg....
Ben nog steeds niet met hem wezen wandelen.
Ivm mijn keizersnee, weer, zijn gewicht...

Maar nu komen de muren op me af......
Wil er uit, tuurlijk als we boodschappen gaan doen gaat hij in de maxicosi mee...
Dat is alleen van huis naar de auto, winkel en weer in de auto.

Ga ook echt niet in de regen wandelen.
Of vinden jullie het nog te gauw, wachten tot hij een paar weken verder is en het buiten wat warmer is.

Ben ik te voorzichtig, graag uw mening, ha ha

Groetjes en een fijn weekend, Natasja

hihihi wel herkenbaar hoor met de eerste was ik ook voorzichtig.
maar nu met nummer twee (21-01) ben ik al drie keer gaan wandelen!! als dani zich zelf goed op temp kan houden en boven zijn geboorte gewicht zit mag je gewoon naar buiten!!
bedenk wel dat de baby altijd 1laagje meer aanmoet dan jij zelf!!

lekker doen dus!!!! en genieten

kus inge

Hoi Natasja,

Mijn zoontje is 4 januari geboren. De eerste week kon hij absoluut zich zelf niet op temperatuur houden. De tweede week durfde ik daardoor niet naar buiten. Maar de derde week ben ik wel volop gaan wandelen. Ook terwijl het buiten vroor. Natuurlijk niet in de regen. Maar in de wandelwagen, met een truitje aan, dikke jas, sokjes over zijn handen, sloffen aan en een deken erover heen. En hij had het stukken warmer dan mij!

Doe wat je zelf fijn vind, maar volgens mij kan het wel.

Groetjes Lilian

Hoi,
Thijs is 11 dagen te vroeg geboren (21-12-09), en ik ben de 2e week al naar buiten geweest met hem.
Hij kon zichzelf vanaf het begin al goed op temperatuur houden. En natuurlijk ben ik met de sneeuw, kou, regen en gladheid ook niet naar buiten geweest, maar nu ga ik iedere dag een ronde maken. Je wordt anders knettergek van het binnnen zitten.
Hij ligt in de wandelwagen onder een lakentje en dekentje, heeft een dik jasje aan en een mutsje op. Ook doe ik slofjes over zijn sokjes. De mouwen van zijn jasje zijn nog een beetje lang, dus de handjes verdwijnen nog in de mouwtjes.
Als jij je weer goed voelt, gewoon doen dus.
Je had al een kindje toch? Hoe heb je dit bij hem gedaan?

Genieten hoor! Je verlof is zo voorbij.
Liefs, Petra

Ik ga bijna elke dag er lekker uit! Ff tussen de buien door en anders maar met regenhoes ;) Als je kindje zich goed op temperatuur kan houden, mag je inderdaad naar buiten. Dag 7 na de bevalling gingen we al een stukje wandelen. Max is nu bijna 4 weken en ik ben er echt al veel uit geweest. Kon er ook niet tegen om steeds binnen te zitten.
Vandaag alweer lekker 1 uurtje naar de stad geweest, ff nieuwe kleren kopen, want mijn buik is nog niet helemaal gekrompen waardoor ik mijn oude kleren niet aan kan. Lekker in de uitverkoop wat dingen kunnen scoren en dan maar goed wandelen zodat ik snel weer mijn eigen kleren aankan ;)

Bij de 1e stuurde de kraamverzorgster me naar buiten om te wandelen..
Wat eigenlijk niet verstandig was ivm keizersnee, te snel te veel gedaan.
Wond bleef pijnlijk.

Maar dat was ook 26 mrt 2007, heel mooi weer, kon toen elke dag wandelen.

Ja inderdaad verlof is zo weer om.
Volgende week is het 6wk geleden en dan mag ik eindelijk weer auto rijden....

En weer wat tillen...
Het is zo weer 25mrt en dan is de verlof weer voorbij :-(

Bedankt voor jullie reacties.....

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan