wandelen met peuter en baby deel2

Hallo,

allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn vragen. Mijn man vond het zonde om weer een hoop geld uit te geven en we zijn vandaag naar prenatal gegaan om eens te kijken voor een plankje achter de wagen. Om een lang verhaal kort te maken: dat past totaal niet achter onze kinderwagen....
Er stond daar een soort buggy met daarachter een vast plankje en een zitje voor het oudste kind om op te zitten. Voor slechts 59 euro!!!
We hebben er even over nagedacht en uiteindelijk besloten om het te doen. Stijn kan nu voorop in zijn maxicosi zolang hij nog niet stevig genoeg in zijn rug is om te zitten en Iris kan lekker achter op staan of zitten en we kunnen oefenen in het lopen. En als mama haast heeft, kan ze Iris zelfs nog vastgespen!!
Onze grote kinderwagen en de buggy voor Iris houden we nog, zodat we allebei kunnen duwen als we een dagje weg gaan. Ik ben er namelijk gee nvoorstander van dat kinderen lange tijd in de maxicosi zitten. Maar het is voor mij nu wel handig met deze nieuwe wagen dat ik gewoon naar de supermarkt kan lopen of Iris op kan halen van de peuterspeelzaal. Stijn zit er dan hooguit 1 uur per dag in.

Ik hoop dat het   allemaal gaat werken!

groetjes,
Kiki

Ik heb zo'n wagen nog nooit gezien! Het is toch een mooie oplossing zo? En niet veel duurder dan zo'n rekje! Dat van ons kostte in elk geval ook €50,-! Veel wandelplezier!

Sabine

Terug
Bovenaan