wandelen!

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,
 straks weer een lekkere wandeling maken met Isis, ben er iets makkelijker in geworden en buitenlucht is gezond en tis super lekker weer!
x Esther (Isis 291106)

Heerlijk he, dit weer! Ik heb pas ook gelezen dat kindjes ontspannen
worden van buitenlucht. Dus hartstikke goed! Ik ga nu ook elke middag
en we genieten enorm...

Hoi hoi,

Sinds Daan naar buiten mag, gaan we elke dag! Ik wacht niet op mooi weer hoor! Ik ben zelf een echt buiten mens en ik kleed Daan aan naar het weertype. Heerlijk... lekker in de buidrager, hond mee en gaan met die banaan. Ik woon aan het bos, dus wat mij betreft erg verleidelijk.

Lekker genieten buiten dus!!! Het blijft nog een paar dagen dit weer.

gr Anita

Wij zijn vanmorgen al lekker gaan wandelen, gaan altijd 's ochtends.
Daarna heeft ze nog in de wandelwagen in de tuin geslapen. En heerlijk in haar blootje op het kleed gespeeld met veel water uit de fles knijpen en dus kleddernat worden.
Ze is er zo moe van en ligt in diepe slaap in de box.

Oh heeerlijk he! Lekker naar buiten, en vooral met dit weer!!! Het lijkt wel zomer! mmmm
En helemaal naakt vinden ze inderdaad echt geweldig he! Had ik met mijn dochtertje ook even gedaan vandaag en ze schaterde gewoon van het lachen! Heerlijk!

Hee Esther,

Lekker om te lezen! Het gaat er toch om dat je geniet van je dochter en leuke dingen samen doet en wat is er nou leuker dan samen wandelen (oeps, ik schreef eerst winkelen hahaha, Nou ja, vindt die van mij ook heel leuk en mama ook trouwens).

Heel veel plezier met wandelen met die mooie dagen!

groetjes, KT

Vraagje, want volgens mij vind die van mij het ook heerlijk om naakt te liggen maar hij piest echt zo snel alles onder.
Ik ben misschien wel een muts hoor maar dat vind ik echt helemaal niks.
Of laten jullie dat gewoon gaan?

gisterenmiddag heerlijk gewandeld en nog even op bezoek gegaan bij mijn oom, daar op de plaats gezeten. Isis slaapt niet veel of lang in de wagen, maar ze  is wel ontspannen. Thuis nog moe, in bedje gelegd, lukt één keer wel de andere keer niet, gisteren sliep ze pas na 40 min. huilen (ben 4 x gaan troosten) stond op t punt om haar er uit te halen, viel ze weer in slaap!
x Esther

Terug
Bovenaan