Wandelen

Hoi hoi,

Ik vroeg me af hoelang jullie kids kunnen wandelen?
We waren zaterdag in Zeeland lekker aan het wandelen zonder buggy en ze hield het bijna een heel uur vol.
Ook vandaag naar de winkels en terug een uur over gedaan, en pas de laatste 5 min begon ze moe te worden.
Is wel vermoeiend dat dragen, maar vind het fijn dat ze lekker veel wandeld. En als ik veel boodschappen heb, gaat de kinderwagen wel mee hoor.
Dus was benieuwd of er al meer avond-4-daagse-in-spé kindjes waren hihi.

Liefs Irene

Hoi,
Dat houd die van mij ondertussen ook wel vol, maar het ligt er ook aan wanneer ik wandel, laatst wilde ik ff met hem in het bos wandelen, maar toen hadden we al boodschappen gedaan en zat het tegen zijn middagslaapje, toen had hij het na een half uur wel gehad, toen moest ik hem de snelste route terug dragen(20min) das wel zwaar ja!
Buiten de winter loop ik veel met de jongens
Alvast oefenen over een paar jaar wil ik de west highland way in schotland nog een keer lopen en dan met de kinderen!
Maare 4daagse trekt mij niet zo..haha
Maar ik vind het knap als een kind op deze leeftijd al zo lang kan lopen...
Met school hebben we ook regelmatig een wandeling en dan zie ik er genoeg van drie/vier jaar die de hele weg in de buggy zitten.

Groetjes MJ

hoihoi

ook hier word er flink gewandeld
karlijn houd het ook erg lang vol
soms langer als mij hahahaha ( bekkeninstabilliteit )
vooral als we met rakker gaan lopen ( hondje ) vind ze t geweldig om de riem vast te houden en dan samen met rakker te rennen/lopen
dan houd ze t ook met gemak een 3 kwartier tot een uur vol
als ze echt niet meer kan zet ik haar op de wagen van floor
en na een minuut of 5 a 10 gaat ze weer verder

liefs maurilla

hoi,
nou ik moet zeggen hij kan het misschien wel volhouden maar als ik hem even loslaat gaat hij ervan door.. in de winkels ook alles uit de rekken trekken enz.. dus hier voorlopig nog even in de kinderwagen en gaan we int bos dan kan het wel.. pas met de sneeuw hebben we wel een heel eind gelopen maar na een klein uurtje was hij moe... ook logisch met de kou en geslenter door de sneeuw.. hihi en toen moest ik hem dragen want hij wou niet bij papa op de rug alleen bij mama grrr...:p

liefs, Christien

Terug
Bovenaan