Wandelwagen/Buggy

Hey meiden,

Ik vroeg me af wanneer en hoe we met de kindjes mogen gaan wandelen als de reiswieg te klein wordt.
Louise heeft hier pas ook een topic over geopend, maar ik las overal dat ze pas rond een half jaar rechtop mogen zitten.

Ik moet daarom eens kijken of ik de wandelwagen-inzet van de Mutsy uberhaupt kan kantelen als het zover is!

Hoe doen jullie dat?

-x-

Hoi Juulke,

ik gebruik de wandelwagen/buggy eigenlijk al vanaf het begin. Ik heb een stokke kinderwagen en daarvan kan je de buggy in verschillende standen zetten. nu dus nog even in de halve ligstand met de verkleiner erin. Dat werkt prima moet ik zeggen en helemaal nu ze het leuk vindt om om zich heen te kijken.

Groet Nanda

hier duurt het ook niet lang meer voor dat de bak te klein is maar wij hebben bij de maxi cosi wagen een mooie stoel die ook helemaal plat kan (heeft verschillende standen)

Nou ik ga hier het weekend maar ff kijken/proberen want hij vind het gewoon ook niks meer in die bak!
Hij wil rond kijken en kletsen.
Gelukkig kan de wandelwagen helemaal plat dus maak ik me er niet druk om.
Floortje lag ook al met 10 wkn in de wandelwagen jochem dan met 9 weken......

liefs louise

owww neeej... ik ben nog heel blij met mn kinderwagenbak..kan ie nog heerlijk slapen in de wagen. We lopen ook vrij veel en meestal als hij moet slapen. Slapen doet ie alleen maar als ie ligt op zn buik dus wilde het liefst dat ie er tot een jaar inpastte (wil hem graag zo klein mogelijk houden hahaha!)

Liefs ANnemiek

Terug
Bovenaan