Wandelwagen een feit.

Vanavond hebben we de bak van de kinderwagen gehaald en de wandelwagen klaar gemaakt.
Ons mannetje gaat vanaf morgen dus in de wandelwagen.
De bak werd wat te krap. en ik vond het een beetje eng worden. Jorn probeerde namelijk steeds omhoog te komen. en de laatste paar dagen. (vanmiddag dus weer) draait ie zich op zijn zijde en slaat dan zijn been over de rand. Ik vond dat nogal eng. waarschijnlijk kan ie er nog niet uitvallen. maar het is tijd voor de wandelwagen.
Als ie in de bak lag, dan lagen zijn voetjes bijna tegen de rand, zat ong. 1 cm tussen en boven bij zijn hoofdje had ie miss nog 2 cm ruimte. maar als je de kap van de bak naar beneden deed. kwam die dus half op zijn hoofd te liggen.

Morgen voor het eerst wandelen in de wandelwagen. word vast weer een hele nieuwe ervaring voor hem.

Kan me voorstellen dat je daarvoor kiest! Weer een nieuwe fase...! Wat worden ze groot he!

Hoop hier de wandelwagen nog te kunnen gebruiken als we naar Turkije gaan in oktober, maar of dat gaat lukken? Lijkt me wel makkelijk met slapen!

Ooh ja kan me idd voorstellen.

Hier moet het bijna eigenlijk ook. Hij heeft in de lengte niet veel ruimte. Maar in de wagen blijft hij vrij rustig liggen alleen trappelen met z'n voetjes.
Het gaat hier ook niet lang meer duren. En ik merk dat hij ook graag wel meer wil zien.
Denk dat het voor mij nog wat moeilijk is Hahaha die volgende stap!

Ben benieuwd wat jorn er morgen van vindt!

wat eng zeg!
hier is het al een tijdje maar alicia zit er nu al rechtop in! mag van het cb ook omdat ze erg sterk is
ze heeft op cb gister even laten zien dat ze zelf kon blijven zitten haha

hier heb ik de ligbak eigenlijk maar heel erg weinig gebruikt. gebruik eigenlijk heel vaak de maxicosi.
dit omdat ik vaak met de auto weg ga en ik het zo`n gedoe vind om jayden dan uit de maxi cosi te moeten halen en dan eerst weer de ligbak op het onderstel te zetten en dan jayden weer uit de maxi cosi te halen en aan het eind van de wandeling weer alles uit elkaar te halen en hem weer in de maxicosi te proppen(hihihihihi spreekwoordelijk hoor) dus ik ging voor het gemak van de maxi cosi. en ik denk dat hij ook niet meer zo goed past. een week of 4 terug werd het al krap toen ik heb een keertje er in had toen ik opvisite ging.

maar inderdaad zou die keus ook gemaakt hebben. als hij zo bewegelijk word in de bak.
hoe oud is je manntje nu?
jayden is nu 6 maanden.
spannend hoor.

Hier ook al naar de wandelwagen over, sinds een paar weken. Tim wilde in de bak op zijn buik liggen maar had erg weinig ruimte. Vind het zelf niet fijn dat ik hem nu minder goed kan zien. Tim zelf daarentegen vindt het heerlijk!

De bak was hier ideaal. maar nu dus niet meer.
Eerste wandeling, was prachtig, hij was er stil van. en viel uiteindelijk lekker in slaap. had de bak niet heelmaal op ligstand gezet. zodat ie ook nog wat kon zien. Geweldig!!!!

Donderdag is Jorn 5 maanden.

Terug
Bovenaan