wandelwagen gekocht!!

sow wij hebben er een wandelwagen bij!! we gingen voordat we naar de babydump gingen bij iemand langs die er ook een te koop had staan, die uitgeprobeerd aan daarna naar de babydump om verder te kijken, en uiteindelijk zijn we toch bij die 2ehandse terug gekomen hihi (trophy air van bebé)
hij is super, loot makkelijk, heeeel erg makkelijk inklapbaar en veel opbergruimte!!

verder hebben we ook nog een kinderstoel gekocht van chicco, ook super makkelijk zeg, in 3 hoogtes verstelbaar en het stoeltje zelf kan helemaal plat,makkelijk te handelen (nu al een echt aanrader hihi)
dusssssss wij zijn weer helemaal happy met de nieuwe spulletjes!!

heerlijk is dat om te doen!! alles wat je ziet is leuk lief en schattig.. als ik nu een miljoen zou winnen zou ik de hele winkel op gaan kopen :)
de grootste spullen hebben we nu allemaal, nu de kleinere dingetjes en dan zijn we zo ver als klaar!!

wij moeten ook nog wel veel als ik een lijstje ga maken... doe dat ook nog maar ff niet hahahaha
vooral de aankleding, lakentjes en hoesjes enzo...

tja dat blauwe is nu weg natuurlijk hahaha

Maar wel een lekker gevoel he..

Leuk, je wandelwagen! Wat dat betreft heb ik een beetje pech..het is onze derde en we hebben werkelijk alles nog...kamertje, wandelwagen, box, kleertjes etc.. financieel natuurlijk wel handig! Vind alles ook nog mooi dus das wel handig. We wisten beide keren ook niet wat het werd dus alles is neutraal (veel zwart, grijs en zilver).
Maar kan het toch niet laten om nog wat te kopen hoor haha!
veel shopplezier allemaal!
Liefs, mvtwee

Terug
Bovenaan