wandelwagen mee in vliegtuig?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ff een vraagje;
In mei gaan we op vliegvakantie naar spanje met onze zoon van dan 10 1/2mnd, en dochter van 3. Nu zeiden ze het bij reisbureau dat ik net zo makkelijk voor allebei een wandelwagen en/of buggy mee kon nemen.
Nu wil ik voor die kleine zowieso een wagen meenemen, rijdt toch het lekkerst en kan ie ook in liggen, voor dochter hebben we de quinny zapp, ook handig alleen kun jer er niet in liggen.
Wat zouden jullie doen?
Ik geloof dat ze in dat vliegtuig ook niet echt zachthandig met de wagen en/of buggy's omgaan.....
Hoor graag jullie reactie of ervaring hiermee.
Alvast bedankt

groetjes pop74

Heej,

Binnenkort gaan wij ook op vakantie met het vliegtuig, en daarom heb ik een extra wandelwagen aangeschaft van marktplaats...Kostte me 10 euro...
Omdat ze er in het vliegtuig idd niet zo zachthandig mee omgaan, ik heb ook een quinny zapp, heb ik deze er dus maar bijgekocht...
Eentje met grote wielen, weet niet waar jij naartoe gaat maar in turkije zijn de wegen niet zo geschikt voor kleine wieltjes, en als tie kapot gaat ben je maar een tientje kwijt..dus is het niet zo heel erg...
Succes iig!!

oh nou zie ik het spanje... tsja daar zijn de wegen ook niet zo geweldig, tenminste niet op de plaatsen waar ik ben geweest...

Ik weet niet helemaal wat er van waar is maar laatst hoorde ik dat luchtbanden kunnen knappen in het vliegtuig dus misschien is het inderdaad de moeite waard om daar eens naar te informeren en ik zou net zoals mijn voorganger al zei een goedkope(tweedehandse) buggy of wandelwagen aanschaffen want ze gaan er niet voorzichtig mee om!

Terug
Bovenaan