wandelwagen mee op reis?

Hoi,
Wij gaan deze zomer met het vliegtuig op vakantie.
Mijn vraag: kunnen we de wandelwagen meenemen die ik normaal ook gebruik?
Die is van Maxi Cosy"speedy".
Bedankt!
 
Hoi Linda

Ik heb m'n berichtje net verkeerd geplaatst, dus doe ik het hier nog maar is.

Maar ik zou lekker me wagen meenemen hoor!! Bij bijna elke vliegmaatschappij hoef je je wagen pas af te geven bij de gate. Wij gaan ook in juni met het vliegtuig op vakantie en de wandelwagen nemen we lekker mee! Ook kunnen ze lekker nog is een tukkie doen.

Groetjes essie
 
Volgens mij mag het wel.

Maar wij schaffen toch een buggy aan en nemen die dan mee. Wel een die ook in slaapstand kan. Kunnen ze ook in slapen, maar is wat makkelijker in gebruik.
Kan bv makkelijker in  de achterbak van verschillende auto ´s.  

Nina
 
 
Ook wij gaan in juni op vakantie en nemen onze wandelwagen mee. Deze mag tot aan de gate mee en op de bestemming krijg je hem bij de gate weer terug. Dan hoef je dus niet je kleintje te dragen.

In december zijn we ook nog op vakantie geweest en toen hebben we zelfs de autostoel meegenomen naar onze zitplaats en de bak hebben we samen met onze koffers ingecheckt. Hadden we alles bij de hand.

Alvast veel plezier.
Natalie
 
Ik zou heel erg oppassen! Wij hebben ooit onze wandelwagen meegenomen tot aan de gate. Volgens de mevrouw aan de telefoon (ik had natuurlijk even geinformeerd vantevoren....) mocht dat gewoon. Dat bleek een fout  te zijn (het was KLM trouwens), want de wandelwagens mogen niet mee het vliegtuig in. Buggys trouwens ook niet, maar die kunnen ze apart voor je wegzetten en dan zetten ze hem weer voor je klaar in de slurf bij aankomst. Onze 'grote' wandelwagen moesten we zonder pardon  ter plekke achterlaten bij het instappen en de wagen ging  als bagage in het ruim mee. En werd dus met de koffers etc. pas weer aan ons terugbezorgd (dus wij sjouwen met alle spullen vanuit het vliegtuig.....). We hebben de wagen ook nog eens zwaar beschadigd terug gekregen (lekke band, kapotte zonnekap) en hebben op ons vakantieadres een nieuwe wagen moeten kopen. Ik zou zeker een buggy meenemen, een die in slaapstand kan. Dat mag zeker en je hebt ook geen  problemen verder. Hangt er wel vanaf hoe oud je kindje is en of hij/zij al in een buggy kan zitten.
Groetjes van Simone
 
wij gaan donderdag op vakantie! ik heb geinformeerd naar de mogelijkheden. Onze speedy mag alleen mee in het ruim! Wij hebben nu een kleine buggy gekocht deze mogen we helemaal tot in het vliegtuig meenemen. Je kan op de site van je vliegmaatschappij kijken naar de regels qua baggage. Ik wist bijvoorbeeld niet dat een kindje ook 10 kilo bagage mee mag nemen.

hilde
 
Terug
Bovenaan