Wandelwagen met zitje naar je toe?

Hoi allemaal

ik ben momenteel 20 weken zwanger van de 2e. Wij hebben voor de 1e een wandelwagen geleend, maar willen er nu zelf 1 kopen.

Ik ben op zoek naar een wandelwagen, waarvan je de buggy inzet naar je toe en van je af kunt zetten. Ik weet alleen dat de bugaboo dit kan, maar zijn er nog meer merken waarbij dit mogelijk is?

Groetjes, Paulien
 
Hoi Paulien,

Ik kan je niks over andere wagens vertellen, want ik heb zelf de Bugaboo. Wat mij handig leek aan de wagen was dat je de duwstang naar de andere kant kon doen, zodat je kindje niet in de wind of zon hoeft te kijken tijdens het lopen. In de praktijk blijkt dit niet zo handig, want dan krijg je de grote, vaste wielen aan de voorkant en dat loopt helemaal niet lekker!
Je kunt natuurlijk wel de bak of het zitje eraf tillen. Maar het systeem dat ze naar je toe en van je af kunnen zitten vind ik wel erg mooi.

Groetjes en succes met je keus.

Marianne
 
Hoi,

wij hebben ook de Mutsy-4-Rider. Bevalt prima! En inderdaad kan de buggy beide kanten op geplaatst worden. Enige nadeel is dat de wagen aan de zware kant is, maar dit komt ook omdat wij hebben gekozen voor de luchtbanden. Mutsy heeft ook een Light-frame met andere banden.
Wat ik ook heel fijn vind is het autostoeltje van Mutsy, de Mutsy Traveller. Je kan dit stoeltje in 3 standen zetten en de lig-stand is veel platter dan b.v. de Maxi-Cosi. Je kindje kan er echt in liggen. Met een adapterset (14, 95 euro) kan je de Traveller ook op het onderstel van de wagen zetten. Helaas moeten we binnenkort op zoek naar een volgende autostoel (zoontje is 11 maanden).
Hoop dat je er wat aan hebt en heel veel succes met je keuze!

Groetjes,
Margrethe
 
Terug
Bovenaan