wandelwagen of buggy ??

A

Anoniem

Guest
Hallo    allemaal,

Mijn zoontje is van 12 mei,en was vrij groot bij de geboorte.
Bijna 9 pond en 53 cm.
Hij ligt nou nog in de reiswieg van de wandelwagen maar ik vind het toch wel krap worden. (bugaboo)
ik heb ook het idee dat het toch ook wel saai voor hem is om alleen naar de wolken te kunnen kijken.Kan hij al zo vroeg in de buggy(bugaboo is vrij stevig) liggen. Bij mijn eerste was dat in ieder geval veel later.
Waar liggen jullie kindjes nou in ??
Ben benieuwd hoe jullie dat doen.

groetjes natasja

Hoi Natasja,

Ik heb zelf ook een Bugaboo en Feline is nu 61,5 cm. Ik denk over zo'n cm of 6 (ongeveer 1,5 maand) gaat ze denk ik de wandelwagen. Voordeel, hij kan heel plat, dus het moet al kunnen.
Dan is ze 4,5 maand oud. Als jij denkt dat het nu al kan moet je het gewoon doen! Alleen wel zorgen dat die kleine goed is ingepakt. De wind is soms al koud nu.

groetjes Mariska

Wat ik zelf wel eens doe, is de maxicosi op de wagen klikken.
Dan ziet ie toch nét even wat meer en kan hij toch slapen als dat nodig zou zijn.

Lotte wordt zo langzamerhand ook al wat groot voor de bak. Ze is op 2 mei geboren, dus wat dat betreft schelen we niet zoveel. Ze is vrij klein, dus het kan nog wel, maar ik heb het idee dat ze inderdaad wat verder de wereld in wil kijken. Tot nu toe vind ze het nog wel leuk in de bak, dus ik stel het nog even uit.

Wel is het zo dat ze niet meer zo graag in de box wil. Ze vind het veel leuker om bij een van ons op de arm te zitten en rond te lopen en dingen te bekijken.

Groetjes, Marisa

Hoi,
Ik heb een quinny Speedi SX en vind ook dat de bak al iets te klein wordt voor Veerle (28-05-2007). Veerle is gisteren opgemeten en is nu 64 cm en 6300 gram. Hoop dat ze nog anderhalve maand in de bak kan liggen.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan