Wandelwagen wanneer overgaan naar een buggy?

<p>Wanneer mag een kindje in de buggy.</p><p>Ik lees namelijk verschillende verhalen op internet..</p><p>Hoeveel maanden moeten ze dan zijn?</p><p>Ben benieuwd.</p>
 
Bedoel je dat je kindje nu nog in de bak ligt? Als je kindje kan zitten kan ie in het zit gedeelte van de wagen. Het kan natuurlijk dat ie uit de bak gegroeid is maar nog niet kan zitten, dan zou ik het zit gedeelte plat leggen zodat ie nog wel ligt. 
 
Mijn dochter was 4-4,5 maand want ze vond het niks meer aan om in de bak te liggen. Heb de rugleuning nog wel behoorlijk plat hoor
 
Onze zoon van gecorrigeerd 17 mnd zit nog gewoon in z’n wandelwagen. We denken er wel aan om binnenkort een buggy te kopen, maar we vinden hem er nu nog te jong voor. In de wandelwagen zitten ze toch iets veiliger en het is ook beter voor z’n rug. 
 
Hoi
mijn dochter zat in de buggy met 6 maanden wel een met een stevige rug en zitting en die is het zo goed zit als de zitgedeelte van een wandelwagen maar neemt een hoop minder ruimte in beslag dan een wandelwagen in de hal 
 
Terug
Bovenaan