wandelwagen

Als je kindje goed zelf kan zitten is dat geen probleem volgens mij, mijn zoon zat met die leeftijd ook al in de wandelwagen omdat hij gewoon te groot was voor de wagenbak.
Als je je kindje goed in de riempjes vastzet en de wandelwagen op de platste stand kan het geen kwaad denk ik.
Succes en veel plezier met wandelen!
 
Hoi,

Dat kan wel hoor.
Onze zoon ging even voordat hij 6 maand was in de wandelwageninzet (wij hebben ook de Quinny 3-wieler) en dat ging prima. In het begin  moet je de wandelingen niet direct te lang maken, maar op de platste stand moet kunnen hoor.

Veel wandelplezier,
Marije
 
Hoi,
Onze zoon is nu 5,5 maand oud en zit sinds vorige week in de wandelwagen omdat hij uit de kinderwagenbak gegroeid was.
We hebben hem wel in de ligstand gezet en dat gaat prima.
groetjes Marisca
 
Hallo,
Ik heb een zoontje van 4,5 maand, maar ik moet er geloof ik ook maar aan geloven om de wagen tot "buggy" te verbouwen. Hij kan er bijna niet meer in liggen en hij vindt het ook niet leuk meer, want hij kan niets zien. Maar is dit dan niet te vroeg? Want hoe lang zijn jullie kinderen dan?
Groetjes
 
Hallo moeder van Luke,
Ik had ook zo'n flinkerd die al snel niet meer in de bak paste. Ik heb gedaan zoals hier al eerder gesuggereerd...gewoon de platste stand en dan gaat het best.
Groetjes,
Ingrid
 
ja hoor kan best. mijn zoontje ging er met die leeftijd ook in, gewoon omdat hij niet meer wilde liggen, en met een huilend kind omdat hij niet kan rondkijken is het ook geen pretje om te wandelen. Veel plezier!!!!
 
Terug
Bovenaan