wandelwagen...

Wanneer hebben jullie je kindje overgedaan van de wandel-"ligbak' naar de 'zitbak'?
Zie af en toe hele kleine kindjes voorbij komen die al in de zit-variant zitten!
Mijn dochter is 29-10-'06 geboren en houdt al wel redelijk dr hoofdje omhoog maar kan dus nog niet zitten...
Ze past nog wel gewoon in de ligbak dus ik denk dat ik het voorlopig maar zo laat!
Wat hebben jullie gedaan??
Liefs L81
 
quote: L81 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2007 09:58:48'));

Wanneer hebben jullie je kindje overgedaan van de wandel-"ligbak' naar de 'zitbak'?
Zie af en toe hele kleine kindjes voorbij komen die al in de zit-variant zitten!
Mijn dochter is 29-10-'06 geboren en houdt al wel redelijk dr hoofdje omhoog maar kan dus nog niet zitten...
Ze past nog wel gewoon in de ligbak dus ik denk dat ik het voorlopig maar zo laat!
Wat hebben jullie gedaan??
Liefs L81



Hoi L81,

Ik zou je dochtertje idd nog even lekker in de ligbak laten liggen, en zodra het zitten beter gaat in de wandelwage, of ze moet niet meer in de bak passen.
Ik heb zelf een zoontje die inmiddels bijna 21 maand is wij hebben hem wel met 5,5 maand in de wandelwagen gedaan omdat ie niet meer in de ligbak paste en hij kon al aardig  zitten toen. We hebben hem nog niet in een buggy gedaan toen ie zo jong was alleen in de grote kinderwagen de vering is wat beter.

greetz Sandra mama van Niels
 
hoi,
onze dochter kon vanaf 3 mnd omrollen en dit was dus niet veilig meer in de ligbak.
daarom zijn wij teon naar de zit-variant gegaan.
maar dan wel helemaal in ligstand.
deze is bij ons ook erg plat.
je kan je kindje ook in de maxicosi op de wagen zetten en hierin zitten ze veel meer.
dus je kan heus wel naar een zit hoor.
maar dit is mijn mening.
bij de oudste die zat al met 2 mnd erin.
hij was een huilbaby en was blijer als hij iets rechter zat.
succes.
 
Ik heb hem gisteren pas omgebouwd. Mijn dochtertje is vandaag precies 6 maanden oud. Ze lag nu wel erg klem in wagenbak. Anders had ik hem er nog op gelaten, aangezien mijn dochtertje nog niet kan zitten en ik best wel einden loopt.
Ik vind het erg slecht voor het ruggetje om hem al zo vroeg om te bouwen. Maar goed ieder voor zich.
 
Terug
Bovenaan