Wandelwagen??

gebruiken jullie die nog veel, of alleen nog maar de buggy? En welke hebben jullie en bevalt hij?

Hihi wat een vragen he. Ik heb de mijne toen verkocht omdat hij niet goed was. Maar ik mis hem nog steeds weleens. Het rijd toch een stuk fijner vind ik. Nu zitten we te twijfelen of er toch  nog eentje moet komen. (evt. 2e hands). Vooral nu het wandelweer er weer aankomt. Maar ik twijfel of het eigenlijk nog wel zin heeft.

Groetjes Natasja mv Jamie

Ik gebruik bijna altijd de wandelwagen (een bugaboo), maar als deze bijv. in de auto van mijn man is blijven staan neem ik de buggy (tweedehands maclaren). Ik vind de wagen toch een stuk comfertabeler.

Voor korte snelle dingetjes gebruik ik de buggy. Maar anders toch de wandelwagen (Mutsy). Ik ben vrij lang, en de buggy is eigenlijk net te laag om te duwen. De wandelwagen kan je verstellen. Maar ja, dat probleem heb jij niet.
Ik vind de wandelwagen ook lekkerder voor Kian. Hij zit ruimer en comfortabeler, en kan lekkerder slapen in dat ding.
Liefs Nelleke

Voor evenjes snel in en uit de buggy,.. voor langere afstanden en wandelingen nog altijd de wandelwagen. Dat zit voor hem beter/zachter en mama loopt er prettiger achter.

Ik heb de speedy SX van Quinny, ben er nog steeds ontzettend tevreden over!
Heerlijke wandelwagen..

Esmé mv Kay

Hoi,

Hier de buggy, Tess wil echt niet in de wandelwagen, heeft ze eigenlijk nooit gewilt. Hij heeft zelfs al op Marktplaats gestaan, maar daar kreeg ik er echt iets te weinig voor, dus staat hij nu alleen nog maar in de weg.
In de buggy zit Tess trouwens ook los en blijft netjes zitten, zit ze vast dan is het een drama. In de winkel, waar het mag, gaat ze er zelf uit en daarna er weer in.

Ik geef toe, de wagen loopt veel lekkerder (buggy is ook niet geschikt voor het bos, dus loop mevrouw zelf), maar de voordelen van de buggy wegen zwaarder (blijere Tess en minder ruimte in de auto)

Succes met je keuze!

groetjes Nanda

De kinderwagen heb ik al lang geleden vekocht op marktplaats, nam gewoon veel te veel ruimte in met de slaapbak en maxicosi. Dus hier alleen nog een buggy. Wel met 5 standen, mocht het nodig zijn dan kan Julian even liggen slapen, maar eigenlijk is dat nog nooit gebeurd.
Soms wil meneer wel direct in de buggy en soms ook niet, dan is het een drama om hem er in te krijgen, maar als hij een maal (vast) zit dan geeft hij zich er wel aan over en kunnen we lekker wandelen. Ik vind het prima lopen hoor met buggy.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ik gebruik tegenwoordig alleen maar de buggy. De wandelwagen is er nog wel maar die neemt zoveel ruimte in dus die heeft nu in de schuur een plekje.
Ik heb de buggy gekocht zodat ik eindelijk ruimte in mijn auto heb, ik leg m zo achter de voorstoelen, ideaal!
We gaan ook met de auto op vakantie, dus passen de koffers ed ook normaal achterin.

Ik heb trouwens een chicco ct04 of 05  (dacht ik). Die vouw je op als een paraplu en heeft allerlei standen.

suc6

liefs
di silva

Hi,

Ik heb eigenlijk standaard de buggy achterin mn auto liggen (Koelstra). Die gebruik ik voor het winkelen en uitstapjes etc. Hij heeft wel een aantal ligstanden maar zittend slaapt mijn slaapmutsje er ook prima in hoor haha!
De wandelwagen staat in de gang, ik ga vaak wandelend boodschappen doen en dan is de wagen fijner (loopt fijner en kunnen meer boodschappen in). Ik kan de buggy ook op de fiets meenemen maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nog niet heb gedaan...

Hier worden ze dus alletwee nog gebruikt!
Liefs, Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan