wandelwagen

hallo.
ik zit met een dilemma, wie herkent dit?

ons zoontje is nu precies 4 maanden en wil echt niet meer de hele tijd in de kinderwagen liggen.Hij tilt dan steeds zijn hoofd een beetje op of is  aan het huilen. zodra hij dan met een kussentje oid omhoog gaat is hij weer stil.  ik heb een bugaboo en hij ligt ook al tegen de randjes aan zeg maar.
( het is een grote jongen) haha..

nu heb ik vandaag de buggy ervan gemaakt en hij vind het geweldig!!! alleen twijfel ik nu of het wel al "mag". omdat je altijd leest dat het pas vanaf 6 mnd mag.
ik kan hem wel een beetje 'kiepen'zeg maar zodat hij niet echt zit.

wat moet ik nou doen, toch maar weer de wagen of de buggy gebruiken?
groetjes Ella

zie mijn topic kinderwagen!

Thomas past ook bijna niet meer in de bak, hij is 3.5 maand.
Het is geen gezicht, word gewoon aangesproken als ik ga wandelen met m: zo..die past er bijna niet meer in he!
uhhh ja!!
Als ik vertel dat hij "pas"3.5 maand is dan zijn ze helemaal verbaasd! hahahaha

Heb gisteren het zitje erop gezet om te kijken hoe dat is maar daar issie echt nog te jong voor. hij kan niet helemaal plat en dan blijft je die bocht houden. dan moet ie echt nog op zijn rugje steunen, vind ik een beetje gevaarlijk nog.

Dus ik blijf die bak maar gebruiken totdat het echt niet meer gaat!
(gelukkig heb ik de wandelwagen niet dagelijks nodig!)

Mevrouw ligt bij voorkeur met haar beentje buiten de bak of helemaal opgekruld bovenin de kinderwagen (en gebruikt dan dus maar de halve bak...), of te wel, ze heeft liever iets anders. Maar ik wacht toch nog even. Heb dat ook als advies gekregen bij het CB.

Terug
Bovenaan