Wandelwagen

Hoi dames,

Wij zijn op zoek naar een nieuwe wandelwagen. Onze eerste hebben wij al lang niet meer. Dat was echt een onding. Maar nu moeten we er dus weer aan geloven. Nu weet ik echt niet wat ik moet nemen. Ik neig naar de maxi cosi Mura 4. Maar ik twijfel zoo erg.

Zijn jullie al aan het kijken, of hebben jullie al iets gekocht en waarom is de keuze daarop gevallen?

Ik hoor hier eigenlijk niet maar ik heb ook de maxi cosi mura 4 genomen. Als ik je een tip mag geven bestel hem dit jaar nog, de modellen 2011 zijn gewoon 100 euro duurder terwijl er niks anders aan is behalve de kleuren( belachelijk toch) Babydump is een aanrader, ik kreeg ook de maxi cosi er nog bij. Ze hebben daar vaak leuke aanbiedingen en vaak zijn ze het goedkoopste.

Succes verder nog maar de mura 4 is een goeie keus ;-).

Gr tamjo forum maart 2011

Hoi,
Wij hadden voor Zoë* de quinny speedi,ook een onding als wandelwagen,geen goede rugleuning enz,Zoë hing er altijd maar wat in.Nu gaan we de eerste paar maanden wel weer de quinny gebruiken,met kinderwagenbak is hij perfect namelijk,en kopen we als mini overgaat naar de wandelwagen ook een maxicosi mura,dat zitje ziet er erg comfortabel uit en makkelijk in standen te verzetten.Ik vind alleen de voetenzak niet zo mooi en makkelijk,maar zonder stuurtje kan er volgens mij ook een gewone voetenzak in.Wij gaan waarschijnlijk wel voor de 3 wieler,die vinden we mooier,en qua stevigheid maakt het niet veel uit de 3 of 4 wieler.
Succes met je keuze
Liefs Martine

Wij hebben de maxicosi mura 4 besteld. Ook bij baby-dump. Je krijgt inderdaad veel gratis spullen erbij. En zeker dit jaar nog bestellen! 2011 is alles een stuk duurder. Succes. Gr. Loes

Hoor hier eigenlijk ook niet thuis, maar wij hebben ook de Mura 4 besteld. Afgelopen zaterdag had Prenatal 15% korting en dus was de 2011 serie net zo duur als de 2010 serie. Zijn dus voor de 2011 serie gegaan. Hebben de maxi cosi (ook 2011 serie) er los bijgekocht, maar scheelde nu alsnog €100 met babydump, vanwege de korting.

hallo

wij hebben de quinny speedi!!hij is groen en blauw.zo mooi en alles kan er op:Dhet is een driewieler!!en hij loopt erg goed.ben er zeer tevreden over en hij ziet er sportief uit

succes verder met kinderwagen!!

groetjes annet

Wij hebben de maxi cosi mura 4 nog van onze eerste. Die zit er trouwens nog steeds in.
Het is echt een heerlijke wagen en de wandelwagenbak is ook een stuk groter dan de quinny. Handig als je kindje wat groter is. M'n vriendin heeft een quinny en haar dochter was er al snel te groot voor en die paste nog prima in onze bak.
De 4 wieler heeft een grotere opberg-bak onder de wagen en hij rijdt iets lekkerder dan de 3-wieler (maar dat is natuurlijk persoonlijk).
Ik vind het stuurtje echt ideaal, wij hebben het gordeltje nooit gebruikt. Vind het zo zielig om die kindjes helemaal vast te snoeren. Alleen in de winter hebben we het stuurtje eruit gelaten, omdat we een gewone voetenzak hebben gebruikt (veel goedkoper!!). Maar daar hoef je je voorlopig nog geen zorgen om te maken, want we gaan de zomer tegemoet met onze kleintjes.
Nu doe ik gewoon een dekentje over haar beentjes als het erg koud is.

Terug
Bovenaan