wandelwagenbak??

liggen jullie kids nog in de wandelwagenbak?? Tess past er nog wel in maar tis niet meer zo ruim. door het dekje hoeft ze nu geen dekentje meer, dat scheelt wel. ik hoop dat ze er nog wel even in kan, want vind het veel leuker, in het zitgedeelte zijn ze ineens zo snel groot!!
 
Logan ligt er al een tijdje niet meer in. Vind dit makkelijker met vervoeren in de auto, kon de bak en onderstel niet samen in de kofferbak hebben. Andere auto kopen is ook zowat hè haha
Hij kan wel bijna helemaal plat dus dat scheeld.
En hij vind het veel mooier kan alles mooi zien haha
 
ja dat is waar! ze vind het nu nog best dus ik vind het wel fijn zo. wij hebben al een mega-auto vanwege 3 kids dus het past hier allemaal! anders zou ik het ook wel sneller doen denk ik!
 
ik had een Stokke die vallen best klein helaas kon er niet lang van genieten . Kon er tot ong 4 mnd krap nog in .
 
Hier de buggy al met 5 maanden in gebruik. Lucas wou meer van de wereld zien ;-).

Hij lag echt te janken en krijsen in de bak, dat we de boel op een gegeven moment hebben omgebouwd. Nu is hij lekker rustig en hoor ik alleen tevreden geluidjes :). Heb de buggy wel op de ligstand.
 
Ga de wagen binnenkort ook ombouwen...ligt nu toch wel erg krap. Vind alleen als het koud is en waait het toch wel lekkerder in de bak als in zo'n open wagen.....
 
Dean en Jack liggen al een heel tijdje niet meer in de reiswiegjes. Bij tweelingenwagens zijn die sowieso een stuk kleiner en dat was dus al met bijna 5 maanden te klein. Het buggy gedeelte van onze wagen kan nagenoeg helemaal plat dus dat gaat prima. Als het waait dan doe ik de regenhoes eroverheen.

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan