waneer begint het?

A

Anoniem

Guest
hey alemaal!ik ben tessa 21 jaar en 37 weken en 1 dag zwanger van me eerste kindje!
ik ben zo benieuwd waneer ons kindje zal gaan komen,eerder .......later of lekker precies optijd?van ons hoeft ze niet meer te wachten hoor wij wachten met spanning af!nou ja ik dan meer in spanning dan me vriend.ik ben best wel bang voor wat me te wachten staat,en of ik het alemaal wel aankan.waneer begint het?waneer moet ik naar het ziekenhuis?er gaat zoveel door me hoofd,ik ben toch niet de enige met die gedachtes?of ben ik echt zo apart?ik hoop in ieder geval dat ik het optijd merk en me kindje gezond op de wereld komt.groetjes tessa

Hai!

Ik ben aw en ben nu 39+5 zwanger van ons eerste kindje, en ik zit dus ook te wachten!
Heb ook geen idee hoe het of wat.
Ben ook heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren, en hoe het dan gaat.
Ben absoluut niet bang voor de bevalling, ik ga er maar van uit dat alles goed gaat, en dat we een gezond kindje krijgen.
Maar ik begrijp jou wel hoor, tis ook allemaal zo spannend en onwennig, je weet eigenlijk niet wat je moet verwachten.
Ik kanje alleen heel veel suc6 wensen, en als je nog vragen hebt, stel ze dan aan je vk of arts, waar je je controles hebt lopen.
Enne.. er is veel te lezen op internet over de bevalling!
Groetjes AW

Hoi Tessa,

Spannend, spannend, spannend...
Ik hoop voor je dat 't snel begint...
Aan je mailtje te lezen wil jij in 't
ziekenhuis bevallen...
Dan heb je daar toch ook afspraken
over gemaakt met je verloskundige!?!

Joh, als het eenmaal begint wordt alles
voor je geregeld!

Zorg wel dat je daar vertrouwen in hebt,
zodat je 'ontspannen' aan je bevalling
kan beginnen...

Ik wilde persé thuis bevallen, en ik moest
halverwege toch nog naar 't ziekenhuis...
...'t is helemaal goed gekomen hoor!

Liefs, Judith

Terug
Bovenaan