waneer door laten slapen

hoi,

toevallig vonden mijn man en ik het afgelopen vrijdag wel eens tijd om te proberen,savonds half 8 voor het laatst een papfles gegeven aan ons dochtertje (bijna 6 maanden) en ze sliep gewoon meteen door tot half 9 de volgende ochtend,dit doet ze nu nog steeds,benieuwd of het zo blijft........

groetjes Corien

Hoi Ninke,

Felina ging met 3,5 maand doorslapen. Ze sliep toen van 21:00 tot 05:30.
Inmiddels is ze 5 maanden en slaapt nu van 08:00 tot 06:30.
Ze krijgt nu zowel s'ochtends als s'avonds een papfles.

Groetjes,
Marjolein

En hoe zit dat dan met borstvoeding?
Mijn zoontje van 4 maanden  drinkt s'avonds tussen 21.00 en 22.00 en slaapt dan tot 7.00.
Maar bij ons is er geen sprake van een papfles??

Gr Sandra

Ik heb geluk gehad na 4 weken sliep onze zoon door(laatste fles om 22.00 )
hij werd dan om 7:00 weer wakker.
Ook al kwam hij maar 1x s'nachts,het was toch een heerlijk gevoel.
Nu is hij 6 maanden en krijgt hij s'avonds om 19:00 de laatste fles en dan naar bed tot de volgende morgen 8:00uur.
Natuurlijk wordt hij wel eens wakker s'nachts,maar dan gaat hij speciaal voor papa en mama liggen zingen en vertellen.
Super leuk hoor,maar om 3:00 s'nachts iets minder

Toen onze dochter (nu twee jr) 3 weken was, moest mijn man voor zijn werk drie weken naar het buitenlan. M'n dochtertje kreeg toen, als ik het me goed herinner om elf uur de laatste fles en dan om vier uur geloof ik weer. In ieder geval, na twee weken was ik zó kapot, dat ik door m'n wekker heen sliep 's nachts, want die zette ik voor de nachtvoeding. En toen bleek dochterlief gewoon door te slapen. Dus vanaf 5 weken. Succes!

Hallo,

Onze zoon is a.s. dinsdag 11 weken en hij slaapt sinds hij zijn vaccinaties heeft gehad (2 weken geleden) de hele nacht door!!
Hij krijgt borstvoeding. De laatste voeding om ongeveer 19.30 uur 's avonds en dan pas weer de volgende ochtend 7.00 / 7.30 uur...
Dat is wel een extreem lange nacht, maar papa en mama zijn er heel erg blij mee! Op het cb werd me verteld dat dat niet vaak gebeurd, zo snel al....
Zo af en toe komt hij 's nachts een keer tussendoor ('s avonds rond 23.00 uur ofzo), maar omdat wij al zo verwend zijn, voed ik dan met plezier.
Met borstvoeding is het natuurlijk ook wel heel makkelijk dat je ze helemaal op verzoek kan voeden. Overdag komt hij ongeveer om de 4 of 5 uur...

Terug
Bovenaan