waneer een buikje

hallo ik weet sinds gister dat ik zwanger ben.
alleen weet ik nog niet hoelang
omdat ik niet presies weet waneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest.
ik ga morgen eerst langs de huisarts.

maar waneer krijg je een buikje.
bijv met welke week begint het buikje in zicht te komen
ben ik namelijk wel benieuwd naar.

xxxx
 
Hey Sharon230809,

Gefeliciteerd!! Wanneer je buik begint te groeien is afhankelijk van hoeveelste kind het is (bij de eerste duurt het vaak langer), je eigen postuur etc. Daar is dus niets van te zeggen helaas. Tenminste niet dat ik weet haha.

Liefs
 
he sharon, wat arentmaas zegt is echt heel verschillend bij de eerste van ons was het pas met 16 a 17 weken, nu ben ik nog maar 15 weken en lijkt net of ik ruim over de 20 weken ben, dus is echt heel verschillend. dus zal gewoon afwachten.

en gefeliciteerd he meis.
 
bedankt voor de felicitaties.
ik ga het afwachten.
ik heb een normaal postuur.
mijn vriend zegt dat me borsten gegroeit zijn.
en ik kan het merken aan de beha's. ze gaan strakker zitten
 
Ik heb met 17 weken echt een buikje gekregen. Zo dat je elke dag denkt dat het 's nachts erbij groeit.
 
Hoi hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk...

Ik weet al vanaf week 5 dat ik zwanger ben (ben nu 30wkn zwanger)....

Bij mij was er met 15 weken al duidelijk zichtbaar dat ik zwanger ben.... nu denken mensen zelfs dat ik al bijna moet bevallen omdat ik al een behoorlijk toeter heb.... hahahaha

Het is zowiezo bij iedereen verschillend hoe snel je buik te zien is en hoeveel je borsten 'zichtbaar' groeien enz. Mijn borsten waren ook direct mega!!!!

Je kunt via google afbeeldingen elke gewenste zwangere buik week opvragen en dan zie je dat er ook erg veel verschil in zit....

Succes in ieder geval en geniet er lekker van

XX
 
hoi sharon, ik krijg al sinds week 6 mijn broeken niet meer dicht en ben nu 13,5 weken. en anderen geven nu aan dat ik al een aardige buik heb. mij demente oma vroeg zelfs heel verbaast of ik zwanger was, we hadden het verteld maar ze vergeet het soms.dit is mijn derde zwangerschap
groetjes
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben nu 32 weken zwanger, maar kreeg pas vanaf ongeveer 22 weken een buikje en pas met 25 weken begon het een beetje te groeien. Toen ik 28 weken was ging het ineens heel snel en nu heb ik het gevoel dat hij met de dag groter wordt. Je ziet dus, bij iedereen heel verschillend!
Ik moet wel zeggen dat ik het erg vervelend vond dat het zo lang duurde voordat mensen het aan me zagen. Je wilt zo graag ´showen´! Maar ik ben ook erg lang dus misschien dat je het daarom pas laat ziet.
Succes met je zwangerschap!

groetjes
 
Terug
Bovenaan