Waneer een slaapzakje aan.

Hallo meiden,

Mijn dochter is nu 9 weken en gaat elke keer boven de dekens liggen, nou vroeg ik me af waneer doe je nou  een slaapzakje aan want de kleinste maat is 70 cm, en dat is nu echt nog veel te groot.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes karin,

Ik deed mijn zoontje altijd een boxpakje aan. Zo lag hij niet al te bloot. Verder denk ik dat je nog even geduld moet hebben tot hij een slaapzakje aankan.

Ons zoontje Tijs had met 3 weken een slaapzakje aan. Die kroop iedere keer boven zijn dekens uit. Inderdaad een slaapzakje van de hema maat 50/56. Zijn fijne slaapzakjes.
Inmiddels is Tijs 14 maanden en slaapt nog altijd in een slaapzak. Hij kruipt nog altijd omhoog in zijn bed en ligt ook vaak overdwars helemaal bovenin.

Groetjes,
mv Tijs

Mijn beide kinderen hebben vanaf dat ze 3 weken oud waren in een slaapzak geslapen.
Bij de Hema, V&D en de H&M verkopen ze slaapzakjes in de maat 50/56.
Deze zijn echt perfect voor als je kindje nog zo klein is.

Marjolein

Hi,
Wij hebben ook het slaapzakje van de Hema gekocht maat 50-56 en bij Prenetal verkopen ze ook mini slaapzakjes met een schuine rits, die hebben wij ook. Vindt ze beiden goed bevallen. Mijn dochtertje is nu ruim 4 maanden en past die van de Hema niet meer maar die kleine van Prenetal nog wel.
Succes.
Gr. Floor

Mijn eerste had ik ook vrij snel in een slaapzakje, hij trappelde de dekentjes van zich af en kreeg het ijskoud (in de winter geboren). De jongste ligt nu met 9 weken in zijn slaapzak ideale uitvinding vind ik.

Groetjes Ellen

Ons zoontje ligt vanaf ongeveer 12 weken in een slaapzakje.
Dit omdat hij ook iedere x boven de dekens lag, en met zijn beentjes tussen de spijltjes... zo zielig!!
Hij wilt niet anders meer dan in een slaapzak, hij ligt nu in 90cm, en dat is hij nog lang niet, maar het gaat prima.
Hebben nu ook een slaapzakje gekocht met afritsbare mouwen, heel erg lekker.
Zit die in de was, krijgt hij een andere aan, maar dan wel met truitje aan.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan