Waneer Gemeenschap!?!

<p>Nu mijn menstruatie bijna voorbij is wil ik straks weer beginne met clearbleu ovulatie testen. Waneer kan ik het beste gemeenschap hebben met mijn partner en hoe vaak, Na mijn menstruatie en voor en na een positieve ov test??</p><p> </p><p>Wij willen zo graag een kindje en gelukkig nog altijd pret in bed ;)</p>
 
Hoi! Je kunt het beste om de dag seks hebben, dan is de kwaliteit van het zaad het beste. Je moet even kijken hoe lang je cyclus is. Als die bijvoorbeeld 28 dagen is.. dan kan je op dag 10 beginnen met ovulatie testen. Zodra je twee streepjes heb zit je in je vruchtbare periode. Dus die dag dan in ieder geval seks hebben! Wij doen zelf om de dag in de week wanneer ik vruchtbaar ben :)
 
Hoi! Je kunt het beste om de dag seks hebben, dan is de kwaliteit van het zaad het beste. Je moet even kijken hoe lang je cyclus is. Als die bijvoorbeeld 28 dagen is.. dan kan je op dag 10 beginnen met ovulatie testen. Zodra je twee streepjes heb zit je in je vruchtbare periode. Dus die dag dan in ieder geval seks hebben! Wij doen zelf om de dag in de week wanneer ik vruchtbaar ben :)
 
Voor de kwaliteit van het zaad schijnt het beter te zijn om de dag seks te hebben. De maand dat ik zwanger werd hadden wij juist veel seks gehad. Ik was ook nog eens zwanger van een twee-eiige tweeling, dus er waren twee eitjes bevrucht. Het zegt dus allemaal niet zo heel veel. Ovulatietesten hebben wij nooit gebruikt, dus daar kan ik je verder niet mee helpen. Je eisprong is 14 dagen voor je menstruatie, dus ik zou zeggen dat je het beste seks kunt hebben 10-18 dagen voor je menstruatie. 
 
Zodra je een positieve ovulatietest hebt springt je ei binnen 24-48 uur, echt precies weet je het dus nooit. Inderdaad, mij is ook verteld om de dag seks hebben. Maar geen mens is hetzelfde. Ik ben sowieso niet doorsnee, want mij ei sprong altijd 8-9 dagen voor mijn menstruatie. Dat kan dus ook nog! Lang niet iedereen volgt het boekje van 14 dagen. Seks voor je eisprong is nuttiger dan er na, sperma kan een aantal dagen in leven blijven. Dan ligt er dus een mooi voorraadje klaar. Je ei daarentegen is vrij snel niet meer vruchtbaar na je eisprong.
 
Terug
Bovenaan