Waneer innesteling

<p>Hoi allemaal ! <br />afgelopen weekend heb ik mijn ovulatie gehad na mijn eerste miskraam Jeej? </p><p>nu heb ik last van best wel wat afscheiding , eng dromen en zweten . Zouden dit beginnende symptomen kunnen zijn ? <br />En Waneer zou het dan eventueel innestelen ? <br />zie dat hier een hoop experts op zitten ben hierin echt nog een groentje ! Sorry ? </p><p>hoor graag jullie verhalen </p><p>veel liefs van mij </p>

Hoi Soofje,

Je innesteling vindt meestal ongeveer 9 dagen na je eisprong plaats. De innesteling duurt soms een paar dagen. Gemiddeld 5-9 volgens mij. Als er een bevruchting heeft plaatsgevonden, zal hij nu gaan innestelen, als ik het goed heb. Volgens mij kun je pas echt iets voelen als je lichaam HCG aanmaakt, na de innesteling. Wel zou je een deze dagen een innestelingbloeding kúnnen hebben. Maar ‘t blijft allemaal lastig en gissen. Ik hoop met je mee!
Mijn NOD is dinsdag of woensdag. Hopelijk hebben we volgende week allebei een positieve test

Zou volgens mij kunnen, al is het waarschijnlijk nog wel voor je NOD. Beetje afhankelijk hoelang de Luteale Fase bij jou. Altijd beter te wachten tot NOD, maar dat lukt mij nog niet

Hee!! Ik zou je nog even laten weten wat de uitslag is. Nou... ik kan het nog amper geloven, maar ik heb vanochtend positief getest!!
Vandaag is mijn NOD, maar had nog helemaal geen andere klachten dan wanneer ik ongesteld ben, dus ik vreesde ervoor. Maar eerst met Action early getest en daar zag ik heeeeeeeel vaag een streepje. Toen toch maar de dure clearblue en die gaf aan 1-2 weken zwanger. Ik besef het nog niet helemaal. De hoop werd wel steeds minder namelijk na 7 rondes :) Even laten bezinken.

En merk jij al iets?

Terug
Bovenaan