waneer kan ik mijn menstruatie verwachten na positieve ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Weet iemand wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten na een positieve ovulatietest.

Ik had op dinsdagochtend 15 januari een positieve test.
Na hoeveel dagen wordt je ongesteld??

Groetjes van Buzz

Hoi,
Je wordt 14 dagen na je eisprong ongesteld, of niet en ben je zwanger. Alleen de periode tot aan je eisprong, de eerste twee weken van je cyclus varieren.
Je wordt dus altijd na 14 dagen ongesteld. Afhankelijk natuurlijk van wanneer je je eisprong hebt na zo'n positieve test, maar dat staat in de bijsluiter,

Groetjes,
Rimke

De dagen tot je nod na je eisprong kunnen 11 tot 18 zijn en alles wat daar tussen ligt...dit is verschillend per persoon!!
Bij mij duurt het namelijk 18 dgn.

Succes

en bij mij tien... zo zie je maar weer, iedereen heeft weer een andere cyclus....
maar ja ik ben al 11 rondes bezig, dus misschien is die van mij niet zoals het wezen moet.. in principe is het inderdaad een dag of veertien met een kleine marge van een dag korter of langer.

succes!

Hoi, ik gebruik ook ovulatietesten en ik had de vorige maand pas op dag 18 m'n ei en 9 (!!) dagen later alweer m'n ongi.
Dus al die regeltjes zijn enkel gemiddeldes. Het zegt niet veel, het kan bij jou dus ook anders zijn, gewoon afwachten.
Zoals we allemaal weten, een dodelijk antwoord, maar d'r zit niks anders op.

Succes en laat je ons even weten of je glitters kunt strooien of wanneer je  gearriveerd zijn?!

prinses

en bij mij 9 dagen hahahahaha Ik had op dag 18!!! mijn ei en idd 9 dagen later ongi dus...ieder lichaam is dus anders zoals je leest! veel succes, tis toch ff afwachten dus...
sterkte,

liefs sweety

Hoi Buzz
Dat vroeg ik me ook af maar er is dus geen duidelijk antwoord. Ik dacht dat ik rond de 11e mijn eisprong had maar een week later een uurtje erge buikpijn. Dus zeg; de 18e. En op 25 een klein, heel klein veegje bloed. Moet dus net als jij afwachten. Wat moeilijk he? Hoop heel erg dat dat een innestelingsbloeding is. Heb wel wat klachtjes maar die zijn niet weggeweest na de miskraam.

Ik had afgelopen dinsdag een positieve ovulatie test. Nou, op donderdag, lijkt het alsof ik ongesteld ben. Ik heb geen menstruatie klachten, maar wel flink bloedverlies. Iemand die zo iets mee heeft gemaakt?

Terug
Bovenaan