waneer naar de dokter

A

Anoniem

Guest
hallo dames
ik ben 26 jaar en heb 1 kindje van bijna 2 wij zijn 6 maanden geleden gestopt met de pil en heb een regelmatige cycles van 28 dagen en we sexen ook op de juiste dagen maar helaas nog niet zwanger ik weet dat een half jaar nog helemaal niet lang maar ik wilde graag weten vanaf wanneer je naar de dokter kunt ze zeggen na 1 jaar maar zijn er ook dames die ook een regelmatige cycles hebben en eerder dan 1 jaar naar de dokter zijn gegaan graag hoor ik reacties

hoi hoi

ik en mijn vriend zijn nu aangekomen bij ronde 12, je zou zeggen 12 maanden maar inwerkelijkheid bijna 9 maanden omdat ik een cyclus heb van 25 dagen dus geen volle maand. ik heb dus 4 ei sprongen in 3 maanden. wij zijn vorige november naar de huisarts gegaan en omdat ik in een stad woon en het ziekenhuis hier erg vol is duurt het een paar weken voordat je elke keer terecht kunt. nu heb ik een aantal onderzoeken gehad en maandag weer terug om mijn eitje op te meten.
je moet gewoon lekker doen wat je wilt als je te onzeker bent moet je even laten kijken of alles goed, dan valt er een spanning van je af.
wel even leigen dat je 1 jaar bezig bent, dat is alles, en de onderzoeken zijn ook niet zon erg

groetjes succes kim

@kim

Sorry dat ik nu even van onderwerp verander maar ik zie hier dat je ook zo van die korte cyclussen hebt,ik heb dit dus ook,vorige keer 23 dagen,nu vraag ik mij af,ook al heb je zo'n korte,is er dan elke keer een eisprong,want is dan toch wel kort voor je lichaam he.
Ik zie dat dit bij jou wel zo is,dus dat je in principe dan wel meer kans zou hebben zou je denken,ik vind het echt spijtig voor jou hoor,ik hoop dat het voor jou en net zoals alle andere snel lukt want kan mij wel voorstellen dat je na een tijdje de moed wel wat kwijt raakt.
Liefs orchi

hw orchideke

ik weet het niet of ik e maand een ei heb. ik moet maandag na de gynacoloog om mijn eitje te laten meten wanr dan zit ik op dag 11. de dokter heeft er ook niks van gezegd of het goed of slecht was mijn cyclus lengte. van alle onderzoeken die ik nu heb laten doen kregen we positief nieuws.
hoe lang ben jij nu al bezig dan

kim

Liefding; gemiddeld staat er een jaar voor zwanger te raken, maar als jij het idee hebt dat er iets niet goed is, zou ik gewoon naar de dokter gaan. Wel zeggen dat je bijv een jaar bezig bent, want dokters zijn goed in het afschuiven. Dus als hij zegt je moet het nog maar even proberen, zou ik toch aandringen voor verder onderzoek

Sept 2007 had ik een mk (bbz). Daarna gewoon weer proberen maar had het idee dat het niet goed zat. Heb op verder onderzoek aangedrongen, en kreeg verwijzing voor fertiliteitsarts. Na onderzoeken bleek dat ik zuur baarmoederslijm had. Heb aantal maanden vaginaal moeten spoelen, geen resultaat. Daarna kijkoperatie, en bleek 1 dichte eileider te hebben. Na operatie moest ik nog 3 maanden zelf proberen en anders IUI. En ben in die 2e maand toch zwanger geraakt (nu dus 7,2 wkn). Ben dus na de mk toch nog 16 maanden bezig geweest, Maar wat ik hier mee wil zeggen is dat stel ik niet op verder onderzoek was doorverwezen. dat ik misschien nog niet zwanger zou zijn

succes!

Hoi,

Wij zijn 7 maanden bezig en 6 rondes (heb een lange cyclus)
Vandaag m,n NOD. Als ik nu ongi word, bel ik maandag de dokter.
Dit komt omdat ik al 2 kinderen heb en van hun meteen zwanger was, dus naar mijn idee klopt er iets niet.
Ik ga wel zeggen dat we iets langer bezig zijn. Maar ik sta erop dat hij er wel iets mee ga doen, ook omdat ik wil weten of ik wel gezond ben.

hai ris
nu ik jou verhaal lees ben ik ook overtuigt en ik ga ook gwoon naar de dokter als ik deze maand niet zwanger ben ik heb 27-01 mij nod hoeveel maanden zeg je tegen de dokter dat je bezig bent ? ik denk ik een maand 10 of zo en hoe voel je je denk je dat het wel eens raak zou kunnen zijn heb je rugpijn ik al wel een beetje ik vind da wachten echt erg hoor ben benieuwd hoor na jou verhaal
en oja wat zou je willen dat de dokter zou gaan doen
groetjes

Hoi,

Ik zat ook aan 10 maanden te denken.
Ik wil dat er een onderzoek gedaan wordt naar baarmoederhalskanker (ken nl 2 gevallen die dit hebben) en naar mn zuurgraad. Ik heb mn vriend nu ook zover dat hij zijn zaad na wil laten kijken.
Hier nog geen rode duivels. Wel nog steeds wat menstuatie pijn, voornamelijk in mn rug. Mijn temp was nog hoog, en zou betekenen dat het vandaag nog niet komt.

Terug
Bovenaan