Waneer testen na miskraam

Hoi lieve dames !

Ik heb op 31 juli de miskraam moeten opwekken , nu is mijn vraag Waneer ik het beste kan testen ( zondag 5 weken geleden ) en wat zijn jullie ervaringen hierin ? Hoor graag van jullie ?
 
oh wat ontzettend erg. Het ligt er een beetje aan hoever je was en je geeft al aan door medicatie. Ik zelf had een miskraam bij 7 weken, maar zonder medicatie. daarna ben ik naar het bloeden gaan testen 1,5 week na het bloeden was de zwangerschapstest negatief. Ovulatietesten waren bij mij niet betrouwbaar tot de eerste menstruatie die kwam na 29 dagen. 
Heel veel sterkte en succes! 
 
Wat wil je testen? Zwangerschapstest om te kijken of je alweer negatief test zou ik zeker aanraden. Daarna weer beginnen met ovulatietesten
 
Hoi bloempje, dat is denk ik bij iedereen verschillend. Op dit moment ben ik nog steeds niet ongesteld geworden na een miskraam van 11 weken op 8 juli. Ik heb nog een hele tijd daarna bloed verloren. Toen het bloedde stopte kwam mijn eisprong een kleine week later. Gevonden door middel van temperaturen. Sindsdien veel last van menstruatie achtige kramp. Gelijk vanaf mijn eisprong. Had ik anders nooit. Dus het kan zijn dat je lichaam heel anders reageert dan hoe je het gewent bent. Tenminste dat is bij mij wel zo. Nu wachten totdat ik ongesteld wordt. Ben al overtijd maar durf niet te testen vanwege een negatieve test afgelopen maandag. 
 
Terug
Bovenaan