waneer testen?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ik heb een vraagje? ik zit nu in mijn 6de ronde en ben al 4 rondes de 21ste dag ongi dus had afgeloopen donderdag26-06-08 mijn ongi moeten hebben ik voel mij verder niet anders als anders allen dat mijn haar wat anders is sinds 2 weken en een beetje moe maar dat kan ook door het weer zijn denk ik!!  wat zouden jullie doen? waneer zal ik testen? groetjes xxxjes springkikkertje

Hoi hoi,,

Ik had ook donderdag of vrijdag NOD bij een cyclus van 24 dagen. Ik heb vanmorgen getest en positief!!!   dussuh.............MORGENOCHTEND TESTEN ZOU IK ZEGGEN!!
succes!!

Groetjes Ester

Hoi,

Ik zou ook zeker testen!!!!!!!!!!!!!!!! niet over nadenken gewoon doen.

en Ester GEFELICITEERD wat leuk mijn NOD is 8 juli ik hoop zo dat ik positief test

groetjes
Leepat

hallo meiden daar ben ik weer!!!! alereerst esther GEFELICITEERD!!!!! ik zal maandag testen! maar ik denk dat ik te vroeg heb gejuigd!! had vandaag een heeeeeeeelll klein beetje bloed toen ik naar de wc ging maar met slijm ik hou jullie op de hoogte bedankt voor jullie reacties!!!!  groetjes xxxjes springkikkertje

Ester van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje

Leepat we duimen nog ff door voor je meis. 8 juli komt ook al steeds dichterbij.

Ik ben benieuwd of springkikkertje vandaag heeft getest.
Of zijn de rd-tjes gisteren toch gekomen?

Liefs Nathalie

hallo meiden daar ben ik weer helaaaaaaasssss zijn de duiveltjes er bah bah maar ja op naar de volgende ronde!!! het leek wel of mijn lichaam het er om deed ik wilde net gaan testen en ja hoor toen barste het feest los!!!  groetjes xxxjes springkikkertje!!!!

Ahhh Springkikkertje, wat rot dat de rd-tjes gekomen zijn!
Heel veel geluk in een nieuwe ronde meis!

Liefs Nathalie

hallo ja ik baalde er ook van maar ja op naar de volgende ronde!!! de duvels zijn nu weer weg hahahahaha weg gaan weer ons best doen hahahaha groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan