waneer voel je kwaaltjes?

A

Anoniem

Guest
Ik weet nog niet alles van zwanger worden dus ben erg benieuwd wanneer je zwangerschapskwaaltjes kan voelen. Vandaag is bijvoorbeeld mijn ovulatie dag...kun je vanaf vandaag al wat voelen of al eerder...of later!? Ik weet dat het bij iedereen anders is maar ben wel nieuwsgierig gezien iedereen zit te concentreren op een steekje, pijnlijke borsten, vaker plassen enz...

x
Dompy

Hallo Dompy,

Ik zou het niet weten wanneer je wat zou voelen, maar bij mij deze maand is het anders dan vorige maand. ik heb last van m'n onderrug en vage krampjes, bovendien als ik al naar m'n tepels kijk doen ze a pijn...en gespannen borsten. Maar vorige maand had ik dit ook maar een stuk minder, en ja hoor daar kwamen de rode duivels. Ik denk dat we gewoon af moeten wachten tot de NOD.

Groetjes,
minou

Ja maar had je dat na je ovulatie of er al voor!? Ben gewoon nieuwsgierig wanneer je nou 'iets' voelt. Ik weet dat het afwachten is maar je hoort er al zoveel met klachten en blijken zwanger te zijn.

Heb een gevoel alsof iedereen zwanger is behalve ik. haha Heb 2 collega's hier rondlopen en een goede vriendin van me....en allemaal super zwanger.

Nou ik nog....

x
Dompy

uiteraard heb ik voor mijn ovulatie en erna geklust. die verschijnselen heb ik na mijn ovulatie gekregen. Het werd zowieso erger..hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.

We moeten gewoon afwachten,

x
minou

Hee Dompy,

Ha ha grappig vandaag of morgen... ik weet het nog niet precies ook mijn ovulatiedag. Ik heb wat last van steken enzo. Ik weet niet of het wat met die ovulatie te maken heeft hoor!   Ik heb al twee zwangerschappen achter de rug, 2 gezonde jongens, en wij willen nu graag een derde kindje. Gek... elke zwangerschap is ook anders geweest. Geen peil op te trekken dus wat je moet voelen.....

Succes iedereen!
Heitje

Terug
Bovenaan