waneer weer ongestled na miskraam?

hoi meiden.

ik heb nu bijna 5 weken gelden een miskraam gehad. ik was  bijna 7  weken zwanger. na de miskraam was alles schoon vanbinnen dus hoefde geen curretage. de vk dacht dat ik ongeveer 10-12 april weer zou menstrueren. nu is dat nog tseeds niet zo. heb afgelopen maandag een test gedaan , maar die was helaas negatief.   voor de meiden die ook een miskraam hebben gehad,  na hoelang  werden jullie weer voor het eerst ongesteld?

liefs bianca

Hoi Bianca,

Ik heb in oktober een miskraam gehad. Ik was toen bijna 7 weken. Bij mij was ook alles mooi schoon en ook ik hoefde niet gecurreteerd te worden. Ik werd ongeveer 6 weken na mijn mk weer ongesteld. Mijn verloskundige had aan mij aangegeven dat het ongeveer 6 tot 8 weken kon duren voordat mijn cyclus weer op gang zou komen. Dus dat klopte wel.
Als ik jou was zou ik gewoon nog even rustig afwachten. Je bent tenslotte 7 weken zwanger geweest en je lichaam heeft even tijd nodig om te ontzwangeren en weer in zijn normale doen te komen. Het komt vanzelf weer op gang, maar bij de een gaat dat sneller als bij de ander. Dus maak je nog maar geen zorgen, het komt wel goed!

Groetjes Moesje79

5 weken geleden is nog niet zo lang. Bij mij duurde het veel langer, er zat een (onschuldige) cyste in mijn baarmoeder. Met een pillenkuur is toen mijn cyclus weer opgang gebracht, een zelfde kuur als waarmee je je ongesteldheid uitsteld. Maar dat werd pas na een week of  8 gedaan.

Hoi Bianca,

Ik heb vorig jaar september ook een miskraam gehad (curregtage) Na ruim 11 weken zwangerschap.
Daarna ben ik na 8 wkn weer ongesteld geworden. Ze hadden mij ook verteld dat het 6 tot 8 wkn kon duren voordat het weer op gang kon komen.
Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Sterkte met alles

Hoi Bianca,
Ik ben 29 jaar en heb in februari een miskraam gehad.
Na 4 weken weer ongesteld en hoop vogende week positief te testen heb nl wat klachten.
liefs Pupke

hoi meiden
ja ik moet idd nog geduld hebben   denk ik, maar dat is zo moeilijk he. ben dus nog steeds niet ongesteld, we zijn nu 5 weken en 2 dagen verder. heb vandaag weer een test gedaan. die vanm etos was een heel vaag streepje als ik hem schuin hield en de digitale van cb stond Å„iet zwanger'  
moeilijk allemaal hoor
liefs bianca

Terug
Bovenaan