Waneer weer zwanger na miskraam

Hoi,
Ik heb op 27 oktober een miskraam gehad met 6.5 weken. Ik hoefde gelukkig niet gecureteerd te worden, me lichaam heeft het zelf gedaan.
Nu iets meer dan 4 weken later voel ik me net zoals in de eerste weken van mijn vorige zwangerschap, ontzettende chagerijnige buien en af en toe misselijk. Misschien zijn me hormonen gewoon in de war en moet ik binnenkort ongesteld worden. Afwachten maar.
Liefs Angel

Hoi,

Je lichaam is na een mk nogal van slag en je kunt daarna ook allerlei zwangerschapskwalen krijgen.. had ik ook maar bij was het helaas geen zwangerschap. Maar, ik heb ook weleens gelezen dat vrouwen wel meteen weer zwanger waren dus je weet maar nooit.. succes met afwachten

Ik voel precies het zelfde... ik ben bij 14 weken gecurreteerd nadat het vruchtje bij 13.5 weken was gestopt met groeien. Dit was op 2 november. Nu sinds een week voel ik me precies zo als de vorige keer toen ik twijfelde of ik misschien wel zwanger zou zijn. Ik ben nog niet ongesteld geweest. Aanstaande dinsdag (op m'n verjaardag) ga ik een test doen.... ik ben heeeeeel erg benieuwd of het nu al weer raak is!

Sterkte...
Liefs,
Shir

Bedankt voor de reacties, ik ben nog steeds niet ongie. De ene dag denk ik dat het wel zo kan zijn, de andere dag nergens last van.....
Ik ga voorlopig nog niet testen, ik had vorige pas een hele lichte positieve test na 1.5 week over tijd te zijn geweest. Afwachten dus maar weer, ook al denk ik op dit moment dat het nog niet zo is.
Liefs Angel

Terug
Bovenaan