waneer zetten jullie de box in de kamer?

A

Anoniem

Guest
hallo

ik had een vraag, waneer zetten jullie de box in de kamer?

Ik heb nog een dochter van bijna 2 rondlopen en heb een tip van vriendin gekregen dat je het kan beste doen zo 3 weken voor de uitgerekende datum, dan kan ze beetje aan wennen.

Wat doen jullie?
Ik hoor het graag

35w4d

hoi meiden

nou ik doe het ook ongeveer 3 weken voor die tijd!!
niet vanwegen mijn dochters maar mijn 3 katten die altijd ergens willen liggen waar het niet mag haha ik moet hun dus trainen dat ze niet in de box mogen komen hahha
verder doe ik er maar een stuk zeil ofzo bij voor als ik er niet ben dat ze er niet in kunnen gaan liggen ofzo ,,,,,,,,, iemand nog tips??
liefs cora

éh.... bij ons staat ie al een paar weken

Dat komt omdat de vaste plek van de hond plaats moest maken voor de box.

We wilden de hond niet overspoelen met veranderingen, dus alles geleidelijk aan doen...

Verder veel vroeg geboortes om ons heen, dus ja misschien toch door beïnvloed...

Groetjes!

Ik heb de box net opgeruimd. Mattanja (21 mnd) zat er tot voor kort nog in.  Ik heb hem nu een poosje weggezet, zodat hij straks echt voor de baby is. Ik zet de box meestal pas in de kamer als de baby ruim 2 mnd. is. Dan blijven ze wat langer wakker. Verder liggen ze toch veel in bed, of in geval van nood even in de cosi of wipstoel.

Francien

Wij krijgen een tweelingbox van vrienden en die zetten we pas neer als de twins er zijn. Ik ga nu niet met zo ´n gevaarte in m ´n (voor mijn gevoel  toch al te krappe) woonkamer zitten. De oudste weet wat een box is en weet ook dat die voor de babietjes is dus dat leek me al genoeg voorbereiding. Wat betreft de katten moet ik er toch bij blijven want die gaan er ongetwijfeld wel een keer in liggen. Na een paar keer corrigeren zal dat (net als de vorige keer) over zijn.

Hier dus nog effe geen box!

groet,
Jinny

onze box staat al in de kamer.

Wel wat vroeg maar ja, we hadden geen plaats om m boven te zetten en hij was 4 weken eerder binnen als gepland.

En aangezien wij wat beeste nhebben rondlopen die er toch even aan moesten wennen vind ik het niet erg dat ie er al staat. Nu hebben de katten rustig kunnen wennen. Dat scheelt enorm. Nu doen ze er niets meer mee, dus dat scheelt asl de baby er straks is. Ik vind het zo zielig dat ik ze als de baby er is alleen maar op hun oren moet geven omdat er dan allemaal nieuwe dingen in huis zijn.

liefs gridje

Bij ons staat de box ook al, en eigenlijk ook al een tijdje, haha.
Ik vind het eigenlijk wel heel erg gezellig staan.
Nadat we hem gekocht hadden maar gelijk in de kamer gezet. Ik vind ook echt dat we een mooie box hebben en doordat onze woonkamer vrij ruim is staat hij helemaal niet in de weg.
Ik heb een leuk boxkleed wat goed bij de rest van de inrichting past, leuke muziekmobiel erop en verder leg ik er allerlei cadeautjes in die ik krijg.
Erg gezellig dus!

Ik denk dat ik de box 3 tot 4 weken van te voren ga neer zetten. Wij hebben ook een poes en ik vind het dan een beetje oneerlijk als ze gelijktijdig  aan een baby moet gaan wennen en aan iets in haar leefruimte waar ze niet in mag. Zo heb ik (als het goed is) vier weken de tijd om haar duidelijk te maken dat de box niet voor haar bestemd is en hopelijk is ze dan ook wel de intresse er in kwijt geraakt.

O ja en Cora, het schijnt dat ballonnen in de box leggen  werkt  bij katten! Ik ga het in iedergeval proberen!

Terug
Bovenaan