Waneer zwangerschapstest doen

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi alle </p><p>Ik probeer zwanger te worden van ons eerste kindje </p><p>In januari gestopt met de pil</p><p>25 januari was mijn laatste dag van menstruatie </p><p>2 en 3 februari positieve ovulatietest </p><p>Waneer kan ik een zwangerschap test doen?</p><p> </p><p>Slikte normaal gesproken vaak mijn pil door aleen als ik doorbraak bloeding had stopte ik even</p><p>Dus ik weet mijn cyclus niet</p><p>Kan niet wachten om te testen</p><p> </p>

14 dagen na een positieve ovutest zou ik aanhouden. De luteale fase is gemiddeld meen ik 14 dagen. Maar hou er rekening mee dat je cyclus nog even van slag kan zijn na het stoppen met de pil. Zelf wachtte ik meestal even of ik ongesteld werd en pas overtijd testte ik. Anders wordt je miss vaak teleurgesteld door een witte test (zonde van t geld en t plastic ook).. maar das heel persoonlijk!

Ik heb hetzelfde gehad. Ben vanaf mijn 11e tot 26e aan de pil geweest, ook heel slordig mee geweest heel vaak doorgeslikt en nooit tussentijds pauze ervan gehad. Eind september gestopt met de pil, 20 november positieve zwangerschapstest terwijl ik dus ook geen flauw benul van mijn cyclus had. Ben na het stoppen met de pil geen 1 keer ongesteld geweest. Dus gewoon op gevoel testen, wat jij zelf goed vind voelen. Alles is mogelijk! Succes!

Ik ben de laatste 2 dagen best wel moe heel de dag 
Kan dat een teken zijn dat ik zwanger ben of is dat nog veel te vroeg? Of is het gewoon toeval en heeft het een andere reden 

Terug
Bovenaan