waneer

A

Anoniem

Guest
halo dames van de week is mijn vruchtbaare daagen 29 30
1 julie mijn vruchtbaarste dan 2 julie eisprong dus donderdag vrijdag zaterdag zondag eisprong nu mijn vraag waneer kan ik dan het beste gemeenschap heben en hoeveel keer graag hoop ikop antwoord van julie liefs jolanda

hey jolanda,

dus je wil toch een kind met je nieuwe vriend zo ben je wel rap mee zeg.
je kent elkaar nog zo kort.
maar goed jou keuze.
maar voor je vraag kun je beter de dokter raad plegen want wij zijn geen dokter

xxjes
26wk en 2dg 3 kindje

Hoi! Om de andere dag is doorgaans voldoende. Je zou bijvoorbeeld 29 en 1 kunnen doen en voor de zekerheid op 2 juli nog eens. Succes!
Groetjes,
Tess

hoezo
babygirl21  vind jij 5 jaar kort dan ik niet hoor en voor vraagen zijn we hier toch of niet jolanda

ja hoor je mag hier vragen wat je wil!!!!!!!!!!!

en al ben je 2 weken bij elkaar dan moet je het nog lekkker zelf weten!! als jij er klaar voor bent!!!!!!!! kom nou!! vraag maar rak heur

ja vond ik oook cootje dacht dat ik hier met me vraagen terecht kon maar oke ik ben al 5 jaar bij me vriend wet nie wat ze heb maar denk dat ze iemand anders voor der heb maar ja ga me nie druk om maaken ga leker veel oefengroetjes jolanda

ja daarom!!   succes ermee hoor!! zelfs als ze er iemnd anders mee bedoelt maar dan kun je nog wat vriendelijker zijn! we zijn hier om iedereen te helpen en voor de gezelligheid

Terug
Bovenaan