waneer

A

Anoniem

Guest
goeiemorgen dames

even vraagje waneer ondekte julie dat je zwanger was?
ik moet nog 10 dagen voor me nod
maar heb sinds gisteren toen ik me bh uit deet erg last van me borsten meestal heb ik dat 2dagen voor ik ongi moet woorden
ik werd er zelfs vanacht van wakker wat kan dit zijn groetjes maaike

Hoi Maaike!
Ik had voordat ik echt wist dat ik zwanger was ook last van mijn borsten en was
's ochtends erg misselijk, dus ik dacht: heee zou het zo zijn? Ik werd dus ook niet ongi.
Test gedaan: negatief. Maar de klachten bleven en ook niet ongi. Twee weken later weer test gedaan... en ja hoor hartstikke zwanger. Het zou dus kunnen dat als je nu een test doet hij aangeeft negatief, maar wacht het rustig af!!
Succes, xx Bloem   39 wk.zwanger

Ja zo ben ik er ook achter gekomen alleen had ik ontzettend veel last van menstruatie krampen, terwijl ik pas twee weken later ongesteld moest worden. Mijn test was wel gelijk positief, heel vaag en licht, maar wel positief.
Je kan het proberen of je moet gewoon even afwachten.. Heel veel succes in ieder geval meis..

Groetjes,

Het is voor iedereen weer anders denk ik, bij mij had ik last van mijn borsten en alles behalve rugpijn (dat ik normaal altijd heb als ik ongi moet worden) Verder was ik niet misselijk ofzo, maar dat ben ik zo goed als de hele zwangerschap (tot nu toe) niet geweest. De dag nadat ik ongsteld moest worden heb ik een test gedaan en was het "ja"...

Succes met testen!

Terug
Bovenaan