Dhymaris heeft al een paar dagen last van t 2e tandje wat erdoor moet komen.....dus had ze vanaf zaterdag koorts. Heeft ze voor t eerst een zetpil gehad en vanaf dat moment was t drama. Huilen huilen huilen. Legde de link nog niet echt. Heb zaterdagnacht ook maar 3 uurtjes geslapen omdat ze echt alleen maar kon huilen tot ze op mn buik in mijn bed in slaap viel. Gister hele dag geen probleem gehad met slapen....had ook geen zetpil gegeven. Tot de avond , toen d8 ik voor de nacht wel een pilletje, dat slaapt lekkerder. Nou toen begon t weer......echt zo zielig. Dus toen d8 ik hmm miss kan ze niet tegen een zetpil. Dus moeten we op zoek naar een alternatief bij koorts enz.
En nu wil ze ook geen fles meer drinken sinds gister. De eerste gaat er redelijk in. fruit gaat ook goed en avond eten ook. Maar die flesser er omheen totaal niet. Diksap wil ze wel, drinkt ze ook veel nu. Krijgt ze gelukkig nog wel genoeg vocht binnen maar weet echt niet wat ik nu met die flessen moet. Ik hoop maar dat t door het verkouden zijn het tandje dat doorkomt enz komt.
Iemand ervaring hiermee?
Groetjes Pamela, Dhymaris 6mnd 4dg
En nu wil ze ook geen fles meer drinken sinds gister. De eerste gaat er redelijk in. fruit gaat ook goed en avond eten ook. Maar die flesser er omheen totaal niet. Diksap wil ze wel, drinkt ze ook veel nu. Krijgt ze gelukkig nog wel genoeg vocht binnen maar weet echt niet wat ik nu met die flessen moet. Ik hoop maar dat t door het verkouden zijn het tandje dat doorkomt enz komt.
Iemand ervaring hiermee?
Groetjes Pamela, Dhymaris 6mnd 4dg