wanhopig

A

Anoniem

Guest
IK KRIJG MAAR GEEN REACTIES VAN JULLIE, IS HET OKE OM BOVEN DE MANNEKE TE ZIJN TIJDENS HET KLUSSEN ALS JE ZWANGER WILT RAKEN.WAT IS JULLIE ERVARING IK BEN ZO WANHOPIG.ZIJN 1JAAR BEZIG NOG GEEN RESULTAAT ZOU DAT DE REDEN KUNNEN ZIJN.DAT IK ALTIJD BOVEN HEM BEN VINDEN HET BEIDEN PRETTIG MAAR ALS IK ZO NIET ZWANGER KAN RAKEN LAAT HET MIJ a.u.b WETEN BEN ZO WANHOPIG>IK GEEF OOK ALTIJD MIJN ADVIES,WILLEN JULLIE DAT OOK VOOR MIJ DOEN.
groeten malika

lieve schat
je hebt oook reacties gehad alleeen soms duurt het wat langer als je ze wil lezen. Je moet anders even bovenopbij toon: 20 berichten per pagina even op klikken en veranderen de ene keer hoger en de andere keer lager dan zie je soms berichten die je nog neit hebt gelezen.
Maar het is wel betr als jij onderop ligt dan kan de zaad van je man wat beter naar binnen zwemmen of als doggie style.
Ik hoop dat je nu wel tevreden bent.
GR NIEM

dag malika,

Ik snap best dat je snel antwoord wilt maar kan je dat ook op een normale manier vragen je bent wel erg opstandig zeg.

Je moet onder je eigen plaatsing kijken en dan kun je naar "plaats reactie of lees"en daar moet je zijn dan.

En kan het in het vervolg wat vriendelijker want ik denk dat je zo helemaal geen reacties meer krijgt want je kunt alles hier op een normale manier vragen en dan pas zul je ook op een normale manier antwoord krijgen!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi malika

Over het algemeen is het beter om onder te ligeen of het op zijn hondjes te doen dit heeft te maken met de zwaarte kracht en de richting die de zaadcellen op moeten om de baarmoeder te bereiken. Veel meer weet ik er niet van. of het kwaad kan of niet.
Weet je wanneer je eisprong ongeveer is. Probeer het dan anders te doen misschien helpt het?
Veel sterkte
groetjes agnes

Hoi Malika,

Je krijgt wel antwoorden hoor, ik neem aan dat je deze vraag ook een keer anoniem op deze site heb gezet. Ik zie dat daar drie reacties op zijn geweest.

Een tip om dan 70 of 90 berichten per pagina te laten tonen, dan zie je ook de meest recente berichten.

Mijn reactie op jou vraag is: ik heb gelezen en andere meiden schreven dat ook dat het beste is om onder te liggen. Het sperma blijft dan langer binnen, je moet na de daad wel blijven liggen en niet gelijk gaan lopen en het liefst nog een kussen onder je kont, zodat het hoger ligt. Dit zijn dingen die ik gelezen heb. Succes ermee.

Sandra

Ha Malika,

Als je het op zijn hondjes doet komt het sperma het diepst in je vagina/schede terecht (scheelt zwemmen voor de spermacellen) heb ik begrepen.

Mijn vriend heeft in een documentaire gezien dat de baarmoedermond 'hap bewegingen' maakt als je een orgasme krijgt, en spermacellen 'opeet'.
Klaarkomen na je vriend of tegelijk bevordert volgens dit gegeven de opname van spermacellen in de baarmoeder.

En idd ook een kussen onder je kont of op je rug liggen en je knieen tegen je buik aan trekken en nog even zo blijven liggen zorgt ervoor dat het sperma lekker diep in je vagina kan zakken.

Misschien heb je hier wat aan?
Con

Terug
Bovenaan