Wanhopig

Ik ben nu 37 weken zwanger en ben meer dan wanhopig. Ik heb veel huilbuien omdat ik het niet meer vol kan houden. Ik heb zo'n verschikkelijk veel pijn in mijn bekken, ik kan niks meer. De verloskundige wil niet eerder inleiden. Ik heb al verschillende slaapmedicatie gekregen, maar geen een werkt omdat ik wakker word gehouden door de pijn..

Ik ben op, kan niks meer zelfstandig en voel me enorm ellendig. Nu willen ze dat ik een nachtje kom slapen in het ziekenhuis, maar dat is 1 nachtje en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Ik zit er mentaal doorheen. Ik kan geen kant op met mijn gevoel, ik voel me niet gehoord. Ik heb nare gedachtens. Ik slik al anti depressiva en loop bij de pop poli. Vandaag heb ik ze over mijn toeren gebeld en gesmeekt om iets te doen maar ze willen niets anders dan slaapmedicatie geven.
Wat kan ik doen om het zo comfortabel mogelijk te maken voor mezelf? Want ik weet het gewoon niet meer.
 
Zo zat ik erdoor met mijn tweede zwangerschap. Ik ben bij de pop poli blijven zeuren om een inleiding. Uiteindelijk onder druk van mij mocht ik inleiden in de 39e week mits ik ontsluiting had. Gelukkig was dat zo en ben ik met 39.4 ingeleid omdat er niet eerder plek was op de afdeling.

Verder geen tips helaas. Wens je heel veel sterkte
 
Ik heb echt precies hetzelfde gehad en wad toen ook onder behandeling bij de POP poli mijn dochter is nu 1 jaar en nog steeds daar onder behandeling.

Ik ben bij 38 weken ook een nachtje gebleven in het ziekenhuis en de volgende dag ben ik dmv ballonnetje ingeleid bij 38 weken en 1 dag omdat ik het ook niet meer trok
 
Och wat naar en zwaar. Pak het nachtje slapen in ieder geval aan. Zelfs 1 nacht kan al wat verschil maken. Ik heb het zelf niet mee gemaakt maar wel in min omgeving.
Niet inleiden doen ze niet voor niks. Je kindje is er nog niet klaar voor. En, hoe vervelend je klachten ook zijn, medisch is er geen reden. Hoop dat je nog even kunt doorbijten.
Sterkte!