Wanhopig!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben zeker een week in het ziekenhuis opgenomen geweest omdat ze dachten dat ik het aan mijn hart had,maar nu blijkt dat mijn hartspier ontstoken was. Dat geeft dus dezelfde symptonen als een hartinfartct. Maar goed, ik moest dus medicatie innemen tot aan de hartcateterisatie. Omdat alles goed was, kon ik dus meteen met de medicijnen stoppen. Maar ik moest dus stoppen met borstvoeding te geven vanwege de medicijnen. Ik ben dus blijven pompen om alles aan de gang te houden. Nu sinds zaterdag kon ik eindelijk weer de kleine meid aan de borst leggen en wat denk je? Er komt volgens mij niks uit! Mijn borsten voelen zo slap aan ....!!! En ik heb nog wel zo trouw gepompt wat goed ging.

Ik ben dus echt zo erg teleurgesteld .. ik had me zo verheugd om weer te gaan borstvoeden!

Hannah is bijna 6 maanden dus ze dronk toch wel echt behoorlijk wat uit elke borst ...
Ja ik weet het 6 maanden volgehouden, maar ik wilde het toch nog wat langer geven. Al was het maar de ochtend en avond voor het slapen gaan!

Heeft er iemand nog tips om te boel aan de gang te brengen en evnt de produktie te verhogen?

Groetjes en alle tips zijn welkom!

Patricia

Hoi,

Neem contact op met een lactatiekundige! Die hebben vast tips voor je.

Groetjes,
Karin

hoi,

wat vervelend voor je zeg en schrikken natuurlijk. Als je al die tijd hebt gekolfd dan heb je  echt nog wel produktie hoor, misschien is het wat teruggelopen maar als je haar veel aanlegd komt dat best wel weer op gang denk ik.
Ik geef nu 5 maanden bv en mijn borsten zijn ook een stuk slapper geworden op een gegeven moment heb je ook niet meer enorme stuwing en past je lichaam zich gewoon aan. Je kan op www.borstvoedingnatuurlijk.nl ook altijd een vrijwilliger bellen om advies te vragen of inderdaad een lactatiedeskundige raadplegen.

Veel succes

chimene

Terug
Bovenaan