wanneeer weer zwanger worden

A

Anoniem

Guest
ben net naar de gyn geweest voor nacontrole. Ze zei dat je eerst een menstruatie moet afwachten want als er na een miskraam nog maar 1 snippertje achterblijft het er dan met de volgende menstruatie uit komt. De verloskundige zegt dat je gelijk zwanger kan worden maar dat het voor je lichaam zwaarder kan zijn maar voor de zwangerschap niets uit maakt.
Hebben jullie hier ervaring mee.

hoi meis,

allereerst wat vervelend dat je een MK hebt gehad hoor, hoe ver was je?? en hoe voel je je?

tja, ik ben na mijn MK meteen zwanger geworden en heb nergens last van gehad...maar idd de meningen zijn verdeeld  hierover...Ik zou doen wat je hart ingeeft en waar jullie je goed bij voelen. Ik wilde meteen weer zwanger worden omdat ik het gevoel van zwanger zijn weer wilden en natuurlijk erg graag een kindje. Plus je bent na een MK meestal vruchtbaarder en die kans wilde ik niet voorbij laten gaan, aangezien je natuurlijk nooit weet van te voren wanneer je weer zwanger mocht raken. Maar ieder zijn ding he, luister na jezelf en je partner!

veel geluk verder!!

liefs sweety (mama van Justin 4-4-07) en nu bezig om een 2de wondertje te morgen krijgen!!

Hoi sweety. bij de echo van 12 weken zagen we dat het niet meer leefde. gestopt bij 8 weken en 6 dagen.
ik wil zelf wel weer gelijk maar mijn man niet. Omdat mijn ijzer enz nu te laag is wil ik wel even wachten tot ik fitter ben. ( ps ik heb 4 kinderen maar wist niet dat een miskraam dan ook zo hard aankwam)

hoi wilhelmin

ik mag van de verloskundige meteen weer zwanger worden ze zij dat het lichamelijk niet veel uit maakte dus ik denk dat de meningen idd nogal verschilllen hier over ik denk  dat als je lichaam er nog niet klaar voor is je ook nog niet zwanger wordt    
je  moet doen wat jou het beste lijkt ik wil zelf graag  zo snel mogelijk weer zwanger worden omdat ik het gevoel heb dat ik het dan beter een plekje kan gaan geven maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.

liefs silke

Hoi,

Ik heb na de geboorte van mijn oudste dochter (nu ruim 4) 2 miskramen gehad en had op dat moment het idee dat het bijna nooit voorkwam. Inmiddels weet ik wel beter. Na de 1e miskraam heb ik 3 x mijn ongesteldheid afgewacht, alvorens er weer voor te gaan en toen ging het weer mis. Daarna was ik zo eigenwijs dat ik niet eens meer mijn ongesteldheid heb afgewacht en ben dus meteen zwanger geraakt. Dit had ook wel weer als voordeel dat ik met 8 wkn een termijn-echo mocht maken en daarna met 12 wkn nog een keer een echo kreeg. Ik moet wel zeggen dat ik tijdens deze laatste zwangerschap t/m 12 wkn erg onzeker was, zo van gaat alles wel goed? Nu is mijn jongste dochter ook alweer 16 maanden en gaan we voor nr. 3!
Wilhelmin ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger raakt!

Terug
Bovenaan