wanneer 1e dag menstruatie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
even een vraag: vanaf wanneer tel je de 1e dag van je menstruatie?
Bij mij begint het namelijk vaak met een beetje bruinig bloedverlies enkele dagen voordat het hele circus doorzet. Ik heb dan nog geen buikpijn o.i.d. telt dat nu toch als 1e dag? Of moet ik tellen vanaf de dag dat ik echt buikpijn en normaal bloedverlies heb?

groetjes Daan

Goede vraag, ik zou zeggen vanaf de dag de menstruatie goed doorzet. Dat je niet een paar druppen verliesd, maar gewoon de rode waterval zeg maar, hihih. Maar misschien zijn er meiden die hier meer van af weten of meer ervaring mee hebben?

Gr. Nathalie

Hoi hoi, ik heb er geen ervaring mee...bij mij als het zeg maar sochtends begint...ist savonds al heftig. dus is dat echt mijn dag 1. en dan ist meestal binnen een week foetsie of dan opt laatst nog klein beetje..maar zoals jij dat heb ik niet..maar dat is denk ik al wel het begin van je menstruatie lijkt me... is bij iedereen verschillend natuurlijk.... wel vervelend lijkt me... ben je dan ook langer dan een week  ongesteld? of dat niet? wel binnen een week over?
Liefs mij

Hoi Daan,

Ik loop al een tijdje bij de gyn en die heeft me verteld, dat ik de eerste dag dat ik echt bloed verlies, moet rekenen als eerste dag.
Heb net als jou ook altijd eerst een paar dagen bruine afscheiding.
Succes ermee!

Ken

Terug
Bovenaan