Wanneer 3d/4d echo?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Eigenlijk hoor ik hier niet,ik ben van het januariforum,maar wilde vraag hier toch even stellen.
Aangezien dit ons laatste wondertje zal zijn willen we graag een 3d of 4d pretecho laten maken.
Ik ben nu 22 weken+3dgn zwanger en nu is mijn vraag wanneer is de mooiste tijd om  
zo`n  echo te laten maken?
We zitten best in spanning omdat met de 20 weken echo een wit mm streepje bij ons meisje haar hart is gezien wat er dus niet hoort,nu moesten we ons geen zorgen gaan maken,want het was heeeeel zeldzaam dat het iets afwijkends was,maar toch........
Als ik 30 weken ben dan moeten we weer komen en dan kijken ze of het "streepje"gegroeid is en nader onderzoek noodzakelijk is of dat er niets aan de hand is.
Nu weet ik inmiddels waar ik de 3d echo wil gaan laten maken en ze is echoscopiste in het ziekenhuis,dus mocht de mooiste tijd voor zo`n echo voor de 30 weken zijn wil ik vragen of zij er ook even naar wil kijken,dan weten we eerder of er iets aan de hand is met ons meisje,vandar mijn vraag.
Hoop dat iemand me een antwoord kan geven.

gr Caro

Hoi Caro,
Wat vreselijk spannend zeg! Ik zou ook ongerust zijn hoor. Hopelijk zal het weg zijn de volgende x!
Ik heb laatst een afspraak gemaakt voor 3D-4D echo en zij zei tegen mij dat de mooiste tijd rond de 26/27 weken is dus hebben we dat ook maar gedaan. Je moet gewoon naar een bureau bellen die dat doen dan hoor je het vanzelf.

Heel veel succes en lekker genieten.
Groetjes Susanne

Hoi,

Bedankt voor je reactie.
Het is idd spannend en ik probeer zoveel mogelijk te genieten,maar ja de onrust blijft!
Dan zal ik het echobureau maar bellen en het haar vragen.
Ik dacht misschien zijn er hier al enkelen die een 3d echo hebben laten maken en kunnen mij vertellen wat de mooiste tijd is.
Wie weet krijg ik nog meer reacties.
Jij ook veel succes verder met je zwangerschap,geniet ervan.

gr Caro

Hoi Caro,

Mij werd geadviseerd om de 3/4 D echo tussen de 24 en 30 weken te doen, na week 24 krijgen de beeb's wat meer vet op de botten.
Ik mag volgende week donderdag voor de pretecho en ben dan precies 27 weken en 4 dagen zwanger!

Liefs Daantje

ps Hoop voor je dat dat streepje niets bijzonders is en dat het meevalt, zal duimen!

Hoi,

Spannend hoor. Ik hoop voor jullie en het kindje dat alles goed is.

Ik heb vorige week een 3/4 D echo gehad, en was 24 weken zwanger. Dat zag er zo uit...

Laat je nog even weten hoe het met je kindje gaat?

Groetjes Tamara

Wat een mooie foto zeg!!!!
Nu krijg ik helemaal kriebels in mijn buik, wij mogen vanavond!

liefs Daantje

Wat een mooie foto!!!!  Wij mogen over 2 weken!!

Groetjes Suus en aanhang  haha

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes.Ik heb gebeld en heb voor volgende week dinderdag,2 okt een afspraak gemaakt voor een pretecho.Het mooiste was om dat tussen de 26 en 30 weken te doen vertelde ze me,dan ben ik 26 weken en 3 dagen.Ben erg benieuwd.
Hoop ook dat ze wil kijken naar ons kindje haar hartje en dat zij ons misschien wat meer kan vertellen.
Ik ben vorige week naar mijn gewone controle geweest bij de gyn en ik moest me echt geen zorgen meer maken,het was heeeel erg zeldzaam dat er wel iets mis zou zijn,maar ja de zorgen blijven,als ik dan vraag wat er dan mis zou kunnen zijn,draait hij er gewoon om heen en verteld me dat ik me daar niet mee bezig moet houden,maar als er nu wel iets mis is dan?wat moet ik dan?wat kan ik dan doen?
Hopelijk weet ik volgende week meer en anders over 5 weken.
Ik houd jullie op de hoogte!
Jullie ook succes met jullie zwangerschappen.

liefs Caro

Terug
Bovenaan