wanneer 3d/4d pretecho?

Hallo,

Aangezien dit ons laatste wondertje zal zijn willen we graag een 3d of 4d pretecho laten maken.
Ik ben nu 22 weken+3dgn zwanger en nu is mijn vraag wanneer is de mooiste tijd om  
zo`n  echo te laten maken?
We zitten best in spanning omdat met de 20 weken echo een wit mm streepje bij ons meisje haar hart is gezien wat er dus niet hoort,nu moesten we ons geen zorgen gaan maken,want het was heeeeel zeldzaam dat het iets afwijkends was,maar toch........
Als ik 30 weken ben dan moeten we weer komen en dan kijken ze of het "streepje"gegroeid is en nader onderzoek noodzakelijk is of dat er niets aan de hand is.
Nu weet ik inmiddels waar ik de 3d echo wil gaan laten maken en ze is echoscopiste in het ziekenhuis,dus mocht de mooiste tijd voor zo`n echo voor de 30 weken zijn wil ik vragen of zij er ook even naar wil kijken,dan weten we eerder of er iets aan de hand is met ons meisje,vandar mijn vraag.
Hoop dat iemand me een antwoord kan geven.

gr Caro

Ik heb nog nooit zo`n echo gehad. Volgens mij kan het al vrij snel maar wat nu de mooiste tijd is om het te laten doen...... Ik heb geen flauw idee. Misschien kun je informatie vinden op het internet?

Petra

Hoi,

Ik heb m met 22 weken laten maken, en ik moet zeggen: hij is geweldig mooi geworden!!
Zo rond deze periode staat je kindje er nog bijna helemaal op.
Ik ga met 28 nog eens terug, maar dan zie je al een heel groot verschil met nu.
Een al wat boller snoetje en alleen eigenlijk het gezichtje in beeld (waar het natuurlijk ook wel een beetje om gaat haha).

Ik heb het bij babyview laten doen, die hebben ook een website met voorbeelden.

Groetjes Wanda

hoi

wij hebben het afgelopen dinsdag laten doen ik vond het helemaal geweldig
was dinsdag21 w +6 en we laten met 30 weken er nog 1 maken" BORDER="0">

hier een plaatje van onze meid

groetjes nicolet

ik zou gewoon even bellen als ik jou was.Ik weet alleen dat als je te lang wacht je kindje mogelijk de ogen een beetje open heeft en dat schijnt een rot gezicht te zijn. (enge spleet-oogjes) en dat het kopje dan wat in de verdrukking kan zitten tegen de placenta en dat ziet er ook raar uit,
Maar wanneer dat dus is weet ik niet.
groeten Elke

Ikben zowieso geen fan van die echo's, vind het maar enge beelden eerlijkgezegd. Ik zou er eerder nachtmerries aan over houden denk ik...
Maar goed, moet iedereen helemaal zelf weten natuurlijk. Wacht niet te lang als je een pretecho wil laten doen. Bij buuf lukte het   met 32wk niet meer omdat er niet genoeg vruchtwater meer was (??).

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes.Ik heb gebeld en heb voor volgende week dinderdag,2 okt een afspraak gemaakt voor een pretecho.Het mooiste was om dat tussen de 26 en 30 weken te doen vertelde ze me,dan ben ik 26 weken en 3 dagen.Ben erg benieuwd.
Hoop ook dat ze wil kijken naar ons kindje haar hartje en dat zij ons misschien wat meer kan vertellen.
Ik ben vorige week naar mijn gewone controle geweest bij de gyn en ik moest me echt geen zorgen meer maken,het was heeeel erg zeldzaam dat er wel iets mis zou zijn,maar ja de zorgen blijven,als ik dan vraag wat er dan mis zou kunnen zijn,draait hij er gewoon om heen en verteld me dat ik me daar niet mee bezig moet houden,maar als er nu wel iets mis is dan?wat moet ik dan?wat kan ik dan doen?
Hopelijk weet ik volgende week meer en anders over 5 weken.
Ik houd jullie op de hoogte!
Jullie ook succes met jullie zwangerschappen.

liefs Caro

Terug
Bovenaan